کد خبر: 340528
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۱۱:۰۷
| |

خانواده ساری هوادار رقیب یوونتوس هستند

«مائوریتسیو ساری» در آستانه نبرد تیمش مقابل فیورنتینا از ناراحتی عمیق مادرش در خصوص پذیرفتن سمت پیشنهاد سرمربی‌گری حریف سنتی این تیم یعنی یوونتوس، پرده برداشت.

خانواده ساری هوادار رقیب یوونتوس هستند
کد خبر: 340528
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۱۱:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ بانوی پیر امروز در ورزشگاه آرتمیو فرانچی به مصاف فیورنتیا خواهد رفت.

ورزشگاه شهر فیورنتینا به اندازه پرتاب یک سنگ از زادگاه ساری یعنی ناپل فاصله دارد و مرد ایتالیایی به پرسش خبرنگاران در خصوص واکنش وی به تهدید مادرش مبنی بر صحبت نکردن با وی در صورت پذیرش هدایت تیم یوونتوس پاسخ داد.

ساری در نشست مطبوعاتی پیش از بازی اظهار داشت: بگذارید این طور بگویم، او به هیچ عنوان خوشحال نبود به طوری که می‌شد کنار گذاشتن حس مادرانه را هم به شکلی در رفتارش حس کرد؛ خانه مادربزرگ من از ورزشگاه تنها 500 متر فاصله دارد و این یعنی تمام خانواده من هوادار فیورنتینا هستند به غیر از خودم که طرفدار ناپولی بودم.

وی ادامه داد: از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارم اما متاسفانه تنها خاطره‌ای که در حال حاضر به وضوح آن را به یاد می‌آورم، از دست دادن اسکودتو در همین ورزشگاه است بنابراین باید هر چه سریع‌تر آن را با خاطره‌ای خوب جایگزین کنم.

ساری زاده ناپل است؛ جایی که پدرش در گذشته در آن مشغول به کار بود اما با وجود بازگشت به توسکانی همچنان عشق و علاقه خود را به ناپولی در سینه نگاه داشت.

مرد ایتالیایی در سال 2018 در یک قدمی فتح اسکودتو با ناپولی قرار داشت اما شکست 3 بر صفر در استادیو فرنچی موجب شد تا یووه از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها