خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس: 

نمایندگان از موضوع تقسیمات کشوری بهره‌برداری انتخاباتی نکنند

رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تقسیمات کشوری جزو وظایف وزارت کشور است از نمایندگان و کاندیداهای انتخابات مجلس خواست از این موضوع بهره‌برداری انتخاباتی نکنند.

نمایندگان از موضوع تقسیمات کشوری بهره‌برداری انتخاباتی نکنند
کد خبر: 340556
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۷:۱۳

اعتمادآنلاین| خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس، با اشاره به مطرح شدن طرح آذربایجان مرزی در مجلس گفت: حتی تبدیل یک دهستان به شهر جزو تقسیمات کشوری است و باید توسط وزارت کشور مورد بررسی قرار گیرد و نهایتا در هیات دولت بررسی و تصویب شود.

وی افزود: اینکه بخواهیم از موضوع تقسیمات کشوری که جزو شرح وظایف قوه مجریه است، بهره برداری انتخاباتی کنیم، خلاف منش است. مردم هم قطعا چنین اشتباهی نمی‌کنند و گول وعده‌های انتخاباتی غیرممکن را نمی‌خورند.

خضری ایجاد مطالباتی در زمینه تقسیمات کشوری از سوی افراد و نهادهای غیرمرتبط را موجب افزایش تنش عنوان و خاطرنشان کرد: البته نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود در زمینه تقسیمات کشوری را به وزارت کشور ارائه کنند اما تصمیم‌گیری در این زمینه به عهده وزارت کشور و دولت است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با تاکید بر اینکه وظایف نمایندگی صرفا قانون گذاری و نظارت است، افزود: راه انداختن بازی رسانه‌ای به خاطر رای خلاف‌ ادب و اخلاق نمایندگی است و امیدواریم همکاران ما از آن پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها