معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی:

مهدهای شبانه در صورت درخواست، مجوز راه‌اندازی می‌گیرند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در صورتیکه ارگان و یا سازمانی درخواست ایجاد مهد شبانه را داشته باشد مجوز راه اندازی آن داده می‌شود.

مهدهای شبانه در صورت درخواست، مجوز راه‌اندازی می‌گیرند
کد خبر: 340593
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۱:۲۱:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ حبیب الله مسعودی فرید گفت: در حال حاضر تعداد کمی مهدکودک به صورت شبانه در کشور فعال است که با توجه به نیاز و درخواست برخی از افراد و کارمندان سازمانها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی راه اندازی مهدهای شبانه جدید از سوی سازمان بهزیستی وجود دارد، افزود: به هر میزان که متقاضی وجود داشته باشد مجوز راه اندازی مهد شبانه نیز ارائه می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در مورد مهدهایی که در مساجد نیز تشکیل می شود، تاکید کرد: به تمامی مساجدی که مهد کودک دایر کرده اند اعلام شده که برای دریافت مجوز از سوی بهزیستی مراجعه کنند و تعدای از آنها تا کنون مراجعه و مراحل دریافت مجوز را طی کرده اند اما برخی هنوز اقدام نکرده اند.

مسعودی فرید از همکاری با سازمان بسیج خبر داد و افزود: همچنین برخی از پایگاههای بسیج نیز مهد کودک راه اندازی کرده اند که با این ارگان نیز مدتی است همکاری داریم و برای دریافت مجوز مراجعه کرده اند.

به گفته وی، چنانچه سازمانها و ارگانها برای دریافت مجوز فعالیت قانونی اقدام کنند در این صورت بهتر می توان بر روری عملکرد مهدها نظارت داشت و خانواده ها نیز در کمال آرامش می توانند فرزندان خود را به مهد بفرستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها