کد خبر: 340602
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۴:۱۷
| |

والورده:

مردم دوست دارند حرف‌های مسی را سوءبرداشت کنند

«ارنستو والورده» معتقد است اظهارات «لیونل مسی» در مورد آینده‌اش در بارسلونا سوءتعبیر شده و هیچ شکی در خصوص تعهد مرد آرژانتینی به آبی‌اناری‌ها وجود ندارد.

مردم دوست دارند حرف‌های مسی را سوءبرداشت کنند
کد خبر: 340602
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۴:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ فوق ستاره باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه خود با اسپورت اسپانیا، اظهار داشت که وی تمایلی برای ترک باشگاه ندارد اما ادامه همکاری و تعهد وی با کاتالان‌ها به پیشرفت مستمر این باشگاه بستگی دارد.

مسی در سال 2017 قرارداد چهار ساله‌ای را با بارسا امضا کرد اما در این قرارداد بندی گنجانده شده است که این امکان را برای مرد آرژانتینی فراهم می‌کند تا در پایان هر فصل به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند.

با این وجود، والورده مصرانه با ابراز اطمینان نسبت به سوءبرداشت اظهارات مسی، اظهار داشت: قصد نداشتم حرف‌های مسی را تفسیر کنم؛ می‌دانم مسی باید چه حرف‌هایی بزند؛ او حرف‌های عادی را مطرح کرد و مردم دوست دارند احرف‌های او را سوءبرداشت کنند.

وی ادامه داد: در واقع، مردم دوست دارند از کوچک‌ترین حرف مسی یک معنای فرعی و کنایی بیرون بکشند؛ اما به اعتقاد من او تنها قصد داشت طبیعی حرف بزند و بنابراین هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ فکر نمی‌کنم شکی در مورد ماندنش در نیوکمپ وجود داشته باشد.

انتظار می‌رفت مسی به موقع از مصدومیت ماهیچه ساق پای خود رهایی یابد و به دیدار مقابل والنسیا برسد اما والورده تایید کرد که مصدومیت وی از آنچه در ابتدا تصور می‌شده، بدتر است به‌طوری که حضور مرد آرژانتینی در دیدار بارسا مقابل بورسیا دورتموند در لیگ قهرمانان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

والورده در این خصوص نیز تاکید کرد: زخم مسی کمی سر باز کرده و از این رو پزشکان به ما گفته‌اند که کمی احتیاط کنیم؛ فکر نمی‌کنم بازگشت مسی زیاد طول بکشد اما بازی سه‌شنبه را مطمئن نیستم، شاید بعدها؛ اهمیت مسی برای تیم ما انکارناپذیر است اما پیش از این هم تجربه بازی‌هایی را داشتیم که بدون مسی سربلند بیرون آمدیم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان تصریح کرد: او بهترین بازیکن جهان است و می‌خواهیم هر چه زودتر به ما ملحق شود اما در عین حال می‌خواهیم با آمادگی کامل او را در اختیار داشته باشیم؛ غیبت مسی همیشه محسوس است اما این موضوع می‌تواند برای باقی بازیکنان این فرصت را به وجود آورد تا خود را ثابت کنند همانطور که در دیدار مقابل رئال بتیس دیدیم؛ با آگاهی از غیرقابل جایگزین بودن مسی باید تضمینی داشته باشیم که تیم همچنان بتواند به رقابت خود ادامه دهد حتی در غیاب مسی.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها