نگاه ویژه کالدرون به هافبک عراقی برای بازیسازی

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حساب ویژه ای روی سبک بازی‌سازی بشار رسن برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر باز کرده است.

نگاه ویژه کالدرون به هافبک عراقی برای بازیسازی
کد خبر: 340604
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۵:۰۴

اعتمادآنلاین| کادر فنی پرسپولیس در دو بازی ابتدایی رقابت های لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز نتوانست سیستم دلخواه خود در میانه میدان را پیاده کند.

گابریل کالدرون که اصرار فراوانی نسبت به ارسال پاس های کوتاه عرضی و عمقی توسط هافبک بازیساز به خط حمله تیمش دارد به دلیل مصدومیت کمال کامیابی نیا، بشار رسن و سیامک نعمتی مجبور به استفاده از احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی شد.

بازگشت ملی پوش عراقی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود باعث شده تا کالدرون تصمیم به استفاده از بشار رسن در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بگیرد.

حضور رسن در ترکیب اصلی پرسپولیس سبب می شود نوراللهی هم بتواند در کنار انجام کارهای دفاعی به بازیسازی نیز کمک کند تا علی علیپور که پس از مدتها جونیور را در خط حمله پرسپولیس کنار خود می بیند صاحب موقعیت های گلزنی بیشتری شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19:45 دوشنبه هفته جاری در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها