کد خبر: 340625
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

ورود زنان همچنان ممنوع است؟

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 به میزبانی ارومیه اولین مسابقاتی بود که زنان بدون گزینش و با امکان خرید بلیت برای تشویق تیم ملی والیبال ایران در سالن حضور یافتند.پس از لیگ ملت‌های والیبال امیدها برای حضور زنان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران هم شدت گرفت.

حجم ویدیو: 4.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18 دانلود ویدیو
کد خبر: 340625
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز جمعه 22 شهریورماه با حضور 16 تیم به میزبانی ایران آغاز شد.


از سال 93 ورود زنان به سالن‌های والیبال و مسابقات والیبال مردان ممنوع شد، اما از آن سال تاکنون با تاکید فدراسیون جهانی والیبال، حضور زنان در تعداد محدود و به صورت گزینشی اتفاق افتاده است.


مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 به میزبانی ارومیه اولین مسابقاتی بود که زنان بدون گزینش و با امکان خرید بلیت برای تشویق تیم ملی والیبال ایران در سالن حضور یافتند.


پس از لیگ ملت‌های والیبال امیدها برای حضور زنان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران هم شدت گرفت.


با وجود این، با باز شدن سامانه الکترونیکی فروش بلیت در سایت فدراسیون والیبال، در ابتدا گزینه جنسیت زن موجود نبود. پس از گذشت چند ساعت جنسیت زن به سامانه اضافه شد، اما خرید بلیت به دلیل پر شدن جایگاه مخصوص زنان برای متقاضیان امکان‌پذیر نبود.


اما با آغاز مسابقات در روز جمعه، جایگاه خالی زنان در سالن والیبال آزادی سوال‌های بسیاری را به وجود آورد.


این در حالی بود که مسئول مدیر انفورماتیک فدراسیون والیبال درباره بلیت‌فروشی جایگاه زنان پیش از این گفته بود: «ظرفیت کلی سالن 6 هزار و 200 نفر است و از این ظرفیت، جایگاه بسیار کمی برای زنان در نظر گرفته شده که فکر می‌کنم تاکنون پر شده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها