کد خبر: 340735
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۱:۳۷
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری:‌

برنامه دولت توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از اصلی ترین برنامه های دولت عنوان کرد.

برنامه دولت توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور است
کد خبر: 340735
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۱:۳۷

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، در آیین افتتاح انبار مکانیزه 70 هزار تنی بوکان گفت: گسترش عدالت در تمام سطوح و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته بدور از نگاه های قومیتی، از مهم ترین سیاست های دولت است.

وی افزود: آنچه مد نظر دولت است، توسعه مناطق بر اساس ظرفیت ها و شایستگی هاست و در همین راستا است که امروز علی رغم تمامی مسائل و مشکلات، هر روز شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های مهم در سراسر کشور هستیم.

امیری با بیان اینکه دولت برای شرایط تحریم برنامه دارد، افزود: دشمن در تلاش بود با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی اساس نظام را مورد هدف قرار دهد اما با برنامه ریزی های مناسب و بویژه با اتحاد و همدلی مردم، تمام توطئه ها خنثی و سیاست های رژیم سلطه با شکست مواجه شده است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه کشور هیچگاه متوقف نمی شود، گفت: بی تردید با اتحاد و انسجام ملی از این شرایط دشوار نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد و آینده بسیار درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

امیری تصریح کرد: قدرت دیپلماسی و نظامی ایران اسلامی در کنار مهم ترین مولفه قدرت ملی یعنی اتحاد و انسجام مردم، باعث شده که دشمن در پیشبرد توطئه های خود با ناکامی مواجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات توسعه ای انجام گرفته در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در راستای بهبود شاخص های توسعه ای اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته است.

امیری تصریح کرد: هر کس بخواهد با تفرقه افکنی و دامن زدن به مسائل قومیتی جلوی توسعه استان را بگیرد، محکوم و مردود است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها