کد خبر: 340760
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۴۵:۴۹
| |

علیرضا محجوب نماینده تهران:

مردم کشمیر باید به ایران اسلامی و مردم ما دلگرم باشند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه با مذاکره با هندی‌ها، تسهیل در کمک رسانی و حمایت‌های حداقلی از مردم مظلوم کشمیر را به عمل بیاورد.

مردم کشمیر باید به ایران اسلامی و مردم ما دلگرم باشند
کد خبر: 340760
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۴:۴۵:۴۹

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب، با اشاره به موضوع وخامت اوضاع در کشمیر گفت: بیش از همه کشمیر به انقلاب اسلامی و ایران نزدیک است و ما بیش از پاکستانی‌ها باید روی این مسئله حساس باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، ادامه داد: اگرچه رهبرمعظم انقلاب تاکید فرمودند و دیگر مسئولان نظام هم بر موضوع مظلومیت مردم مسلمان کشمیر توجه داشته اند.مردم کشمیر بیشترین حمایت را از ایران در طول قبل از پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب کرده اند و در مواقع سختی ها کمک های بسیاری از سوی مردم کشمیر برای ما فرستاده شده است.

مردم کشمیر باید به ایران اسلامی و مردم ما دلگرم باشند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم ارسال کمک از سوی دولت به مردم جامو و کشمیر مطرح کرد: جا دارد از هلال احمر و سازمان های اداری و رسمی گلایه کنیم که چرا از ارسال حداقل هایی که ممکن است برای مردم کشمیر کمک بزرگی باشد مضایقه کردند. مردم کشمیر باید به ایران و مردم ما دلگرم باشند و آنچه که انقلاب اسلامی از آنها طرفداری و حمایت می کند.

وی با بیان اینکه رهبری هم به موضوع کشمیر تاکید فرمودند و از وضع مسلمانان این منطقه ابراز ناراحتی کردند، مطرح کرد: توقع از دولت هند این است که سیاست منصفانه ای در قبال مردم نجیب جامو و کشمیر در پیش بگیرد.

دستگاه دیپلماسی از ارتباط دوستانه ایران و هند در موضوع کشمیر استفاده کند

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با توجه به اینکه رابطه دولت ایران و هند مانند دولت پاکستان و هند نیست، تصریح کرد: ارتباط جمهوری اسلامی با کشور هند دوستانه است و از این رابطه باید حداقل‌هایی را توافق کنند و انجام دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از وزارت خارجه انتظار داریم با مذاکره با هندی‌ها، تسهیل در کمک رسانی و تسهیل حمایت‌های حداقلی از مردم مظلوم کشمیر را به عمل بیاورد،کشمیر قطعه جامانده از ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است، اما از ایران جدا نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها