«علی‌اکبر صالحی» به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان ارتحال «شیخ حسین کورانی» را تسلیت گفت.

«علی‌اکبر صالحی» به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت
کد خبر: 340787
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۵:۱۸:۵۰

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، «شیخ حسین کورانی» را به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون

مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله سیدحسن نصرالله (دامت‌توفیقاته)
سلام العلیکم بما صبرتم،

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهضت حسینی و با سلام و درود بی‌ پایان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بدین وسیله رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، مرحوم شیخ حسین کورانی را به محضر حضرتعالی و تمام اعضاء و دوستداران جنبش مقاومت و خانواده سربلند و پرافتخار حزب‌الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.

آن عالم وارسته، یکی از ثمرات و برکات اندیشه والای محی‌الدین زمان، حضرت امام خمینی و نمونه‌ای از یاران و رهروان صدیق نهضت جهانی اسلام در دوران معاصر بودند و با تأسی به سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و با پیروی مخلصانه و مؤمنانه از آرمان‌های خمینی کبیر، وظیفه دینی و انسانی خویش را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند و برای همیشه در ذهن مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله جاودانه شد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن عالم عامل، دوام سلامتی و مزید توفیقات آن برادر گرانقدر و تمامی یاران و هواداران نهضت مقاومت اسلامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها