کد خبر: 340826
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۶:۵۷:۱۷
| |

برزگر کلشانی عضو کمیسیون امنیت ملی:

ادعای نتانیاهو برای حمله به غزه جنبه انتخاباتی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است وعده‌های نتانیاهو برای حمله به نوار غزه صرفا جنبه انتخاباتی داشته و با توجه به تجربیات گذشته خود، این اقدام را عملی نخواهد کرد.

ادعای نتانیاهو برای حمله به غزه جنبه انتخاباتی دارد
کد خبر: 340826
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۶:۵۷:۱۷

اعتمادآنلاین| شهروز برزگر کلشانی با اشاره به تلاش های نتانیاهو و حزب لیکود برای باقی ماندن در قدرت از هر طریقی، گفت: تشکیل دولت اسرائیل از اساس غلط و نامشروع و بر اساس کودک کشی و آوارگی برای فلسطینیان بوده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل باید از جنگ های گذشته مثل جنگ های غزه و تموز درس عبرت گرفته باشد که ظاهرا نگرفته و صرفا برای خوراک تبلیغاتی انتخاباتی داخلی حرف از جنگ علیه غزه را می زند که البته هیچ چیز از این رژیم خون آشام بعید نیست.

دولت جعلی که بر روی خون بیگناهان بنا شده، محکوم به شکست است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سران رژیم صهیونیستی اگر عاقل باشند به غزه حمله نمی کنند، عنوان کرد: در این صورت مبارزان حزب الله و فلسطینیان برنامه های اسرائیل برای آغاز یک دولت جدید به سرکردگی نتانیاهو را مقدمه ای بر پایان حضور این رژیم و غده سرطانی در منطقه خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بعید است رأی دهندگان رژیم غاصب اسرائیل به خاطر جنگ افروزی به سران خود رأی دهند، خاطرنشان ساخت: دولت جعلی که روی یک سری پایه های سست و بی اساس و با خون بیگناهان پایه ریزی شده باشد محکوم به فنا بوده و هر روز که می گذرد رژیم غاصب اسرائیل بیشتر به این خطای خود پی خواهد برد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به نزدیک بودن عملیات گسترده علیه مقاومت در نوار غزه، احتمال داد این عملیات پیش از انتخابات و در هر لحظه‌ای آغاز شود.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها