علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران:

هفته آینده، کمیسیون عمران قیمت بلیت هواپیما را بررسی می‌کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت که این کمیسیون موضوع افزایش قیمت بلیت برخی از پروازها و اختلاف قیمت پروازها در طول هفته را بررسی خواهد کرد.

هفته آینده، کمیسیون عمران قیمت بلیت هواپیما را بررسی می‌کند
کد خبر: 340906
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۰۸:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علیم یارمحمدی در پاسخ به سوالی درباره قیمت بلیت هواپیما، با بیان اینکه قیمت برخی از ایرلاین ها کاملا غیر واقعی است، اظهار داشت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز در جریان این موضوع قرار دارند و برخی از ایرلاین ها راه گریزی برای فرار از قانون پیدا کرده اند اما باید با آن ها برخورد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت تعهداتی در قبال شرکت های هواپیمایی دارد و آن ها نیز تعهداتی در قبال دولت دارند و هر کدام از طرفین باید به تعهدات خود پایبند بوده و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات متناسب با قیمت مناسب به مردم انجام دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه حتی در برخی از مسیرهای هوایی، از هواپیماهای مناسب استفاده نمی شود و بنده شخصا با چندین خلبان صحبت کرده و این موضوع را بیان کردند، تاکید کرد: باید هم قیمت بلیت هواپیماها همسان سازی و واقعی شده و هم ایمنی پروازها تامین شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به اختلاف قیمت بین برخی از پروازها در اوایل هفته نسبت به اواخر هفته، بیان کرد: شخص وزیر و وزارت راه و شهرسازی نیز با این موضوع مخالف بوده و اعلام کرده اند این اتفاق در هر کدام از ناوگان های زمینی، ریلی و هوایی رخ دهد غیر معقول بوده و قابل پیگیری است.

یارمحمدی با بیان اینکه با وجود اینکه برای ایرلاین ها قیمت حداقل و حداکثر تعریف شده است اما بعضا شاهد هستیم که علی رغم پیگیری ها بازهم تخلف رخ می دهد، گفت: قرار است کمیسیون عمران در هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی موضوع ایرلاین ها و قیمت های آنان را بررسی کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها