کد خبر: 340978
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۰۶:۵۲
| |

عصمتی‌پور، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

گندم به دلال نفروشید

‌مهدی عصمتی‌پور، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، از کشاورزان خراسان جنوبی خواست گندم خود را برای فروش به دلالان نفروشند و به مراکز خرید گندم تضمینی به فروش برسانند.

گندم به دلال نفروشید
کد خبر: 340978
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۰۶:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌مهدی عصمتی‌پور، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، از خرید گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از آغاز فصل خرید گندم تا 22 شهریور میزان 12 هزار و 593 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد و حداکثر این میزان ثبت سامانه شده است‌‌.

وی با بیان اینکه ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان 216 میلیارد و 404 میلیون ریال است، افزود: از این میزان تاکنون 214 میلیارد و 280 میلیون ریال پرداخت شده است‌.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تا 22 شهریور ماه معادل 99 درصد از مطالبات گندم‌کاران در خراسان جنوبی پرداخت شده است که امسال پرداختی‌ها زودتر از سال گذشته انجام می‌شود.

عصمتی‌پور با بیان اینکه تا 22 شهریور ماه 2124 میلیون ریال از مطالبات گندم‌کاران در خراسان جنوبی پرداخت نشده است، از کشاورزان خراسان جنوبی خواست گندم خود را برای فروش به دلالان نفروشند و به مراکز خرید گندم تضمینی به فروش برسانند‌.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها