کد خبر: 340987
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۱۲:۳۰
| |

دعوت از هنرمندان برای شرکت در پویش تهیه لوازم‌التحریر

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از همه هنرمندان کشور دعوت کرد تا در پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم التحریر مهرماه دانش‌آموزان نیازمند شرکت کنند.

دعوت از هنرمندان برای شرکت در پویش تهیه لوازم‌التحریر
کد خبر: 340987
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۱۲:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدعلی رستمیان با بیان اینکه امسال برای اولین بار سازمان بهزیستی از هنرمندان کشور دعوت کرده است تا در پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم التحریر مهرماه دانش‌آموزان مشارکت کنند، گفت: تا این لحظه با تعدادی از هنرمندان کشور برای شرکت در این پویش صحبت و مذاکره شده است و امیدواریم بعد از این نیز سایر هنرمندان در این کار خیر مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هر کدام از هنرمندان، متولی جمع آوری کمک‌های مردمی در یک استان می‌شوند، اظهار کرد: برای مثال "پوران درخشنده" کارگردان کشورمان اعلام آمادگی کرده‌اند که برای جمع آوری کمک‌های مردمی از سراسر کشور برای استان کرمانشاه پیش قدم شوند و در امر توزیع لوازم مذکور نیز مشارکت کرده و حضور داشته باشند. هنرمندان دیگری مانند "بلوکات" در استان خراسان رضوی و عروسک جناب خان و.... نیز برای این منظور پیش قدم شده‌اند.

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تا این لحظه حدود 10 نفر از هنرمندان کشور برای حضور در این پویش اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: امیدواریم تا چند روز آینده هنرمندان بیشتری برای این منظور وارد میدان شوند. این افراد قرار است تا از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی و کمک‌های مردمی را جمع آوری کنند.

البته کمک‌های مردمی به حساب سازمان بهزیستی واریز می شود و بعد از خرید لوازم التحریر با حضور و نظارت خود این افراد بین دانش ‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی توزیع می‌شود.

به گفته رستمیان، این طرح از هفته گذشته آغاز شده اما طی دو روز گذشته هنرمندان کشور برای مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده اند. همچنین اسامی این هنرمندان نیکوکار از طریق سایت و شبکه‌های مجازی سازمان بهزیستی به اطلاع مردم نیز خواهد رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها