کد خبر: 340988
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۱۳:۲۱
| |

کونته به اعتراض ساری پاسخ داد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، به انتقاد سرمربی یوونتوس در رابطه با گرمای هوا پاسخ داد.

کونته به اعتراض ساری پاسخ داد
کد خبر: 340988
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۰:۱۳:۲۱

اعتمادآنلاین| جنگ لفظی آنتونیو کونته و مائوریتسیو ساری پس از صدرنشینی اینتر در سری آ و نخستین تساوی یوونتوس آغاز شد. یوونتوس شنبه در هفته سوم سری آ برابر فیورنتینا بدون گل متوقف شد اما اینتر توانست با یک گل اودینزه 10 نفره را شکست دهد و با سه پیروزی پیاپی در رتبه اول قرار بگیرد.

ساری پس از تساوی از وضعیت هوا شکایت کرد و گفت: بازی کردن در این گرمای بعد از ظهر فلورانس سخت است. این موضوع روی آسیب دیدگی داگلاس کاستا، میرالم پیانیچ و دنیلو تاثیر داشت.

کونته درباره این اعتراض گفت: نمی‌خواهم حرفی بزنم ولی باید شروع کنیم به بررسی خرج‌ها و درآمدهای باشگاه‌ها. یک نفر ساری را آرام کند چون او اکنون در طرف قدرتمند قرار دارد.

این کنایه به زمانی برمی‌گردد که ساری دو سال پیش به عنوان سرمربی ناپولی در حال رقابت با یوونتوس کونته بود. سرمربی ایتالیایی همیشه نسبت به ساعت بازی یوونتوس اعتراض داشت و می‌گفت آن ها همیشه بعد از ما بازی می‌کنند که آن عادلانه نیست.

ساری همچنین بارها اعلام کرده بود که ناپولی توانایی رقابت مالی را با یوونتوس ندارد. سرمربی ایتالیایی که در چلسی به هدایت تیم انگلیسی مشغول بود اکنون به سری آ بازگشته است و انتقادهایش به جا نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها