جمالی نوبندگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شاید امکان جمع کردن همه این مشکلات انتخابات به صورت یکجا وجود نداشته باشد، اما الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات در جریان انتخابات می‌شود.

الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات می‌شود
کد خبر: 341043
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۱۱:۰۶

اعتمادآنلاین| محمدجواد جمالی‌نوبندگانی، در خصوص امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: از جمله راه‌هایی که ممکن است منجر به آسیب رساندن و مخدوش شدن انتخابات شود، چند رای دادن‌ها، از حوزه های دیگر به حوزه دیگری رفتن و لشگرکشی‌های انتخاباتی در مرز حوزه‌های انتخابیه است که اگر کنترل شود به نظر من امکان بهبود شرایط برگزاری انتخابات وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید امکان جمع کردن همه این مشکلات به صورت یکجا وجود نداشته باشد، اما الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات در جریان انتخابات می‌شود و می‌توان از آن ارزیابی مثبتی داشت.

وی افزود: در بسیاری از مناطق هنوز امکان اخذ و شمارش آرا به صورت الکترونیکی وجود ندارد بلکه فعلا فقط احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: در انتخابات مجلس نهم در حوزه‌های فسا و شبستر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد اما ایرادات زیادی بر آن مترتب بود و اگر آن ایرادات رفع شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: با برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به صورت الکترونیکی، تسریع در شمارش آرا، کنترل مرکزی و جلوگیری از تخلفات را شاهد خواهیم بود.

منبع:خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها