کد خبر: 341057
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۲۸:۲۱
| |

سرمربی وزنه‌برداری زنان:

خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردیم پیشرفت داشتیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: نسبت به قهرمانی آسیا به طور میانگین 20 کیلوگرم افزایش رکورد در قهرمانی جهان خواهیم داشت.

خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردیم پیشرفت داشتیم
کد خبر: 341057
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۲۸:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ مریم امر الله در نشست خبری فدراسیون وزنه برداری پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 بیان کرد: از آقای مرادی و خانم بهرامی نایب رییس تشکر می‌کنم که از زنان حمایت کردند. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برای مسابقات قهرمانی جهان به طور مستمر در اردو بودیم. خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردیم پیشرفت داشتیم و شرایط روحی و فیزیکی ملی پوشان خیلی خوب است. امیدوارم نشان دهیم زنان ایرانی می توانند موفق باشند. آنها نسبت به قهرمانی آسیا به طور میانگین 20 کیلوگرم افزایش رکورد خواهند داشت.

او در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: دنبال کسب سهمیه هستیم و امیدوارم دختران با تکرار رکوردهای تمرینی خود شرایط خوبی در جدول داشته باشند.


امرالله در پاسخ به این پرسش که زنان امکان حضور در گروه های B دارند یا خیر، گفت: برخی دسته های وزنی شلوع هستند که نمی توانیم در B باشیم و در C هستیم و در دسته های وزنی خلوت تر در گروه B و شاید بتوانیم در A هم قرار گیریم.

امر الله در مورد دلیل نرفتن الناز باجلانی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: او یکی ازگزینه های مهم برای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بود و منطقی نبود به فاصله کم در دو مسابقه مهم شرکت کند. برنامه ما برای او در قهرمانی آسیا جدی است و امیدواریم به مدال نزدیک شود.

همچنین در این نشست چهار دختر وزنه بردار توضیح کوتاهی در مورد شرایط خود داشتند.

ابریشم ارجمند خواه: امیدوارم در مسابقات جهانی بهتر از آسیایی ظاهر شویم.


پوپک بسامی: نسبت به آسیایی پیشرفت خوبی داشتم.


الهام حسینی: آمادگی خوبی دارم و امیدوارم در قهرمانی جهان موفق باشم.


پریسا جهانفکریان: آمادگی بدنی خیلی خوبی دارم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها