بهروزی‌راد در مسابقات آزمایشی پاراکانو پارالمپیک مدال نقره گرفت

شهلا بهروزی راد که به نمایندگی از ایران در مسابقات آزمایشی پاراکانو پارالمپیک شرکت کرده بود موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد.

بهروزی‌راد در مسابقات آزمایشی پاراکانو پارالمپیک مدال نقره گرفت
کد خبر: 341059
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۳۱:۳۱

اعتمادآنلاین| ژاپنی ها در فاصله یک سال مانده به برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک در توکیو، برگزارکننده رقابت های آزمایشی در رشته های مختلف هستند تا اینگونه شرایط میزبانی خود را در قالب رقابت های رسمی مورد ارزیابی قرار دهند.

این رقابت ها در رشته های مختلف با حضور ورزشکاران سرشناس و بعضا المپین آن رشته برگزار می شود. این ورزشکاران طبق مقررات و توسط خودِ برگزارکنندگان مسابقات گزینش و دعوت می شوند.

شهلا بهروزی راد از جمله ورزشکاران ایرانی دعوت شده به مسابقات آزمایشی المپیک است. این پاراقایقران ایران که در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو هم حضور داشت و اخیرا برای پارالمپیک توکیو هم کسب سهمیه کرد، در رقابت های آزمایشی پاراکانو شرکت کرد.

بهروزی راد در فینال این مسابقات و در کلاس KL3 موفق به کسب مدال نقره شد.

شهلا بهروزی راد در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک که یک ماه پیش در مجارستان برگزار شد و در مرحله فینال KL3 بانوان، با ثبت رکورد 48.96صاحب جایگاه سوم شد و ضمن کسب مدال برنز سهمیه لازم برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را هم به دست آورد. مدال برنز وی اولین مدال جهانی این ملی پوش است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها