کد خبر: 341074
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۴۴:۳۴
| |

اظهار نظر ملی‌پوشان وزنه‌برداری پیش از اعزام به قهرمانی جهان

ملی پوشان وزنه‌برداری وضعیت خود را پیش از حضور در مسابقات جهانی تشریح کردند.

اظهار نظر ملی‌پوشان وزنه‌برداری پیش از اعزام به قهرمانی جهان
کد خبر: 341074
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۱:۴۴:۳۴

اعتمادآنلاین| وزنه برداران ایران وضعیت خود را پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشریح کردند. محمد زارعی وزنه بردار دسته 89 کیلوگرم بیان کرد: حدود چهار ماه در اردو هستیم و آمادگی خوبی داریم. انتظار داریم همین رکوردهای تمرینی را ثبت کنیم و روی سکو برویم.

علی میری وزنه بردار دسته 89 کیلوگرم گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با دعای مردم و تلاش کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم.

هاشمی: به علت آسیب دیدگی دیر به رکوردهایم رسیدم

همچنین علی هاشمی در مورد وضعیت خود تاکید کرد: برای مسابقات جهانی آماده می شویم. همه از جمله خودم آمادگی نسبی خوبی داریم. دسته 109 کیلوگرم یکی از شلوغ ترین و قوی ترین دسته ها است. من بعد از آسیب دیدگی که داشتم خدا را شکر به آمادگی نسبی خوبی رسیدم. رقبای قوی دارم. من چند ماه به علت آسیب دیدگی جا ماندم ولی باز هم امید دارم. حس می کنم یکی از سکوهای جهانی را بگیرم. شاید کم رنگ تر از سالهای قبل اما تمام تلاشم را می کنم روی سکو بروم.

او افزود: من دیر به رکوردهایی که می خواستم رسیدم. اما با این حال تجربیاتی دارم و خوشبین هستم.

قشقایی: برای اولین بار می خواهم مسابقات جهانی را تجربه کنم

حافظ قشقایی نیز در مورد وضعیت خود گفت: برای اولین بار می خواهم مسابقات جهانی را تجربه کنم و امیدوار هستم با وزنه برداران قدرتمند دنیا رقابت خوبی داشته باشم و بعد از چهل سال ایران را صاحب مدال جهانی در سبک وزن کنم.

قشقایی در مورد کسب مدال جهانی در سبک وزن نیز گفت: در رکورد گیری مازندران وزنه های خوبی زدم که با توجه به نتایج مسابقات سال گذشته اگر تکرار کنم به مدال می‌رسم. البته رقیب قدرتمندی از کره شمالی دارم اما امید زیادی به رفتن روی سکو دارم.

موسوی: نسبت به قهرمانی آسیا شرایط بهتری دارم

ایوب موسوی هم در مورد وضعیت خود بیان کرد: چهار ماه اردوی خوبی داشتیم. امیدوارم در این مسابقات نتایج زحمات خودمان را بگیریم. نسبت به قهرمانی آسیا شرایط بهتری دارم. البته رقابت در دسته 96 کیلوگرم سخت است و امیدوارم بتوانم مدال خوبی بگیرم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها