کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس:

مدارس تعمیری آماده حضور دانش‌آموزان است/ مدارس تخریبی باید مجددا احداث شوند

سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس، گفت: کار در مدارس تعمیری تقریبا تمام شده است و برای بازگشایی مدارس نگرانی وجود ندارد اما بخشی از مدارس به طور کامل تخریب شده اند که باید مجددا احداث شوند.

مدارس تعمیری آماده حضور دانش‌آموزان است/ مدارس تخریبی باید مجددا احداث شوند
کد خبر: 341103
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس، درباره میزان آمادگی مدارس در مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان برای شروع سال تحصیلی، گفت: کار در مدارس تعمیری تقریبا تمام شده است و مدارس برای اول مهر ماه آماده هستند و برای بازگشایی مدارس نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما بخشی از مدارس به طور کامل تخریب شده اند که باید مجددا احداث شوند. در خصوص مدارس تخریبی در روستاها قرار است از کانکس استفاده شود و در شهر نیز دانش آموزان به مدارسی دیگر انتقال می یابند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس تصریح کرد: در بخش پرداخت خسارت به کشاورزان کار به کندی انجام می شود و لازم است دولت به این امر سرعت بخشد. از دیگر مشکلات موجود بحث اصناف است که تاکنون فکری برای آنان نشده است از سوی دیگر به افرادی که خودروهای آنان در سیل خسارت دیده است تاکنون وجهی پرداخت نشده که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

کاظمی در ادامه تاکید کرد: باید به ساخت و سازها سرعت بیشتری داد چراکه با شروع فصل بارش ها در راه های روستایی به مشکل برخواهیم خورد که باید فکری اساسی برای آن کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها