پیام برادر دیبالا به ساری؛

ویولون بدون داشتن یکی از سیم‌ها قادر به نواختن موسیقی زیبا نیست

برادر «پائولو دیبالا» با ارسال پیامی نیش‌دار خطاب به «مائوریتسیو ساری» نوشت: یک ویولون زمانی که یکی از سیم‌هایش نباشد، قادر به نواختن صدای گوشنواز نیست.

ویولون بدون داشتن یکی از سیم‌ها قادر به نواختن موسیقی زیبا نیست
کد خبر: 341121
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۲:۵۴:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ دیبالا که با لقب «جواهر» شناخته می‌شود برای سومین بازی پیاپی در ترکیب اصلی بانوی پیر مورد استفاده قرار نگرفت و این در حالی است که در تساوی شب گذشته یووه مقابل فیورنتینا در تمام مدت بازی به نیمکت میخکوب شده بود.

شاگردان ساری در این دیدار عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود بر جای گذاشته و تنها در چند مورد معدود موفق به خلق موقعیت گلزنی شدند که البته از آن بهره‌ای نبرده و در نهایت پس از 2 سال صدر جدول سری‌آ را از دست دادند.

در این بین، «گوستاوو» برادر و مدیربرنامه دیبالا با انتشار پیامی نیش‌دار در خصوص بازی نوشت: ویولون بدون داشتن یکی از سیم‌ها قادر به نواختن موسیقی زیبا نیست.

با این حال، با توجه به مصدومیت «دوگلاس کاستا»، «دانیلو» و «میرعالم پیانیچ»، مهاجم آرژانتینی دیر یا زود فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست خواهد آورد.

در جمع مصدومان یووه، مصدومیت کاستا جدی‌تر بوده و کشیدگی همسترنیگ می‌تواند وی را دست کم 2 تا چهار هفته از میادین دور نگه دارد و آمادگی پیانیچ نیز برای دیدار وسط هفته یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اگرچه بانوی پیر، پیشنهادهای منچستریونایتد، تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن را برای به خدمت گرفتن دیبالا در تابستان سال جاری رد کرده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه‌های مذکور با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر با پیشنهادهایی جدیدی برای جذب دیبالا اقدام خواهند کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها