کد خبر: 341138
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۵:۵۷
| |

تنیس روی میز آسیا؛

پیروزی مردان ایران در گام نخست

تیم تنیس روی میز مردان ایران، نخستین دیدار خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را با برتری سه بر صفر مقابل بنگلادش به اتمام رساند.

پیروزی مردان ایران در گام نخست
کد خبر: 341138
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۵:۵۷

اعتمادآنلاین| «جمیل لطف اله نسبی» سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در این دیدار تیم تحت هدایتش را با ترکیب «نوشاد ونیما عالمیان» و «امین احمدیان» مقابل تیم ضعیف بنگلادش قرار داد و از «امیر حسین هدایی» دیگر ملی پوش کشورمان استفاده نکرد.


ملی‌پوشان کشورمان در دومین دیدار خود در این مرحله با تیم امارات دیدار خواهند کرد.


ایران در گروه سوم مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های بنگلادش و امارات همگروه است که از این گروه یک تیم راهی مرحله حذفی می شود.


در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، هشت تیم صعود کننده با یکدیگر دیدار و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شوند. پس از انجام مسابقات مرحله نیمه نهایی تیم های اول و دوم راهی مرحله اصلی رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا می شوند.


تیم های چین، سنگاپور، ژاپن، چین تایپه، هنگ کنگ و کره جنوبی شش تیم برتر دوره قبلی این رقابت ها هستند که از شرکت در رقابت های مرحله مقدماتی معاف بوده و در انتظار 2 تیم صعود کننده به این مرحله هستند تا رقابت های این مرحله را با شرکت آنان آغاز کنند. درمرحله نهایی این رقابت ها چین با سنگاپور، هنگ کنگ با کره جنوبی و ژاپن و چین تایپه با 2 تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی بازی خواهند کرد.


سی و یک تیم در بیست و چهارمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا 2019 اندونزی شرکت دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها