کد خبر: 341140
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۸:۰۹
| |

کمالی‌پور، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

نمایندگان مخالف هم به طرح شفافیت بپیوندند؛ مشکلی پیش نمی‌آید

یحیی کمالی‌پور، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس، گفت: شفافیت از جمله مطالبات مردم از نمایندگانشان است و من از نمایندگانی که به طرح شفافیت نپیوستند می‌خواهم که به این طرح بپیوندند و به آنها می‌گویم که مشکلی پیش نمی‌آید.

نمایندگان مخالف هم به طرح شفافیت بپیوندند؛ مشکلی پیش نمی‌آید
کد خبر: 341140
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۸:۰۹

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی‌پور، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس، با اشاره به موضوع شفافیت آرا نمایندگان در مجلس گفت: بنده جزو موافقین شفافیت آرا نمایندگان و از طراحان طرح مربوط به این موضوع هستم.

وی افزود: اطلاعات بنده چه درمورد رای‌گیری و چه درمورد اعلام مواضع و ... به صورت داوطلبانه هر ماهه منتشر می‌شود و این خود نشانه‌ای از استقبال بنده از شفاف‌سازی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت خانه ملت این اطلاعات را مشاهده کنند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که شفاف‌سازی به هرچه بهتر شدن عملکرد نمایندگان کمک می‌کند و مردم هم از نمایندگان این توقع را دارند که وکلای آنها به صورت شفاف مواضع‌شان را اعلام کنند و مردمی که به آنها رای دادند در جریان عملکردشان در مجلس باشند.

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: اگر همکاران ما موافقت می‌کردند که به صورت کلی همه آرا ، عملکرد و نظرات نمایندگان منتشر شود خیلی بهتر بود و مردم هم این مطالبه‌گری را دارند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: شفافیت یکی از خواسته‌های به حق مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد و نمایندگانی هم که به طرح شفافیت ملحق نشدند از آنها می‌خواهم که به این طرح ملحق شوند و به آنها می‌گویم که هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، ما چیز پوشیده‌ای نداریم و مردم در جریان عملکرد ما باشند و اگر هم خطایی بود به ما تذکر دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها