آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه:

لبیک‌ یا حسین در عصر کنونی تلاش برای حفظ نظام اسلامی است

آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: «لبیک یا حسین» در عصر کنونی تلاش برای اقامه نماز، امربه‌معروف و نهی از منکر، حفظ نظام اسلامی، ارتقای امنیت و آسایش کشور و محرومیت‌زدایی است.

لبیک‌ یا حسین در عصر کنونی تلاش برای حفظ نظام اسلامی است
کد خبر: 341154
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۳۹:۳۹

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم گفت: «لبیک یا حسین(ع)» شعاری تبلیغاتی نیست بلکه شعاری اعتقادی، واقعی و همراه با عمل است و اگر این لبیک با اخلاص و عمل همراه نباشد هیچ ارزشی ندارد.

وی ‌افزود: لبیک یا حسین، ‌همان لبیک به امام عصر(عج) و در زمان غیب آن حضرت، لبیک به ولی‌فقیه است.

وی بابیان اینکه‌ کربلا و محرم فرصتی برای تطبیق مسیر حرکتی با اهداف و آرمان‌های اباعبدالله(ع) است، گفت: داستان کربلا از ابتدای نهضت تا شهدا و اسارت اهل‌بیت عصمت و طهارت مجموعه‌ای درس‌آموز برای زندگی است.

امام‌جمعه موقت قم، نهضت کربلا را دانشگاهی غنی برای درس‌آموزی دانست و افزود: نهضت کربلا به ما آموخت که بندگان خدا و همچنین انسان‌های عاقل و فهمیده هیچ‌وقت به متاع زودگذر دنیا چشم نمی‌دوزند.

سعیدی ادامه داد: مسئولیت و عمر انسان سرانجام و فرجامی دارد و باید برای سپری کردن این عمر و همچنین نحوه مدیریت و مسئولیت پاسخگو بود به همین دلیل همه مدیران تلاش کنند تا از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم نهایت استفاده را بکنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها