کد خبر: 341167
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۴:۰۲:۵۰
| |

سردار حسین‌خانی، مشاور فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

اقتدار و آرامش امروز کشور، مدیون خون شهدا است

سردار یحیی حسین‌خانی، مشاور فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، گفت: امروز هر آنچه داریم اعم از آرامش، امنیت و اقتدار به علت فداکاری شهدا بوده و پیشرفت کشور مدیون خون شهدا است.

اقتدار و آرامش امروز کشور، مدیون خون شهدا است
کد خبر: 341167
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۴:۰۲:۵۰

اعتمادآنلاین| سردار یحیی حسین‌خانی، مشاور فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، در مراسم گرامیداشت 33 شهید یگان ویژه استان همدان، گفت: به پاس قدردانی از شهدا نخستین مراسم یادواره 1200 شهید دوران دفاع مقدس یگان‌های ویژه ناجا در سال 95 در استان‌های سراسر کشور برگزار شد و امسال برای دومین بار یادواره این شهدا تا به امروز در چندین استان کشور برگزار شده و استان همدان، دهمین استان برگزارکننده این یادواره است.

وی در رابطه با پیشنیه شکل‌گیری یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: کمیته انقلاب اسلامی با تشکیل لشکر روح الله در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند و در سال 1370 لشکر روح الله با عنوان یگان ویژه ناجا برای خدمت رسانی در کشور شکل گرفت.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه این حرف شعار نیست که هر آنچه امروز اعم از آرامش، امنیت و اقتدار داریم به علت فداکاری شهدا است، افزود: خبرهایی که این روزها از نیروهای مسلح به ویژه سپاه از اقتدار کشور منعکس می‌شود، در مخیله دشمن هم نمی‌گنجد؛ به طوریکه با همین اقتدار پهپاد جاسوسی با موشک ایرانی ساقط می‌شود که همه اینها حاصل خون شهدا است.

وی با بیان اینکه هنگامی که کشتی ما توسط انگلیسی‌ها توقیف شد، این‌ رژیم خبیث باور نمی‌کرد که کشتی‌هایشان توقیف شود، ادامه داد: هر آنچه از اقتدار برای کشور ما فراهم شده، مدیون شهدا و سختی‌هایی است که آنان کشیده‌اند.

حسین خانی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما لحظه‌ای برای کشورگشایی نجنگیدیم، اما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و مقتدرانه و شجاعانه به این پیروزی دست پیدا ‌کردیم، یادآور شد: در حال حاضر با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و پیچ‌های سختی را در پیش رو داریم و برخی‌ها را نیز پشت سر گذاشتیم.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم تا پایان مهرماه در سراسر کشور ادامه پیدا خواهد کرد و اختتامیه آن در آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها