طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده‌ها رفت

عضو تیم ملی فرنگی ایران در وزن 87 کیلوگرم از دور رقابت‌های قهرمانی جهان کنار رفت.

طاهری حذف شد، تاب به گروه بازنده‌ها رفت
کد خبر: 341267
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۶:۰۸:۱۷

اعتمادآنلاین| ‎ در ادامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در قزاقستان در حال پیگیری است، رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بارها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و مانع حملات نماینده کشورمان شدند، با نتیجه 1 بر 1 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل ژان بلینیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم هم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. تاب ابتدا در این گروه با میهایل میهوت از رومانی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور بعد به مصاف ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی می شود تا مقابل السید از مصر قرار گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها