کد خبر: 341296
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۷:۱۵:۳۹
| |

مربی کهنه‌کار آمریکا از بازیکنانش دفاع کرد

تیم بسکتبال آمریکا به عنوان مداقع عنوان قهرمانی کارش را در جام‌جهانی با کسب رده هفتم تمام کرد؛ اتفاقی که انتقادهای زیادی علیه تیم ملی و «جرج پاپاویچ» به همراه داشت و این مربی باتجربه را وادار به بروز واکنش کرد.

مربی کهنه‌کار آمریکا از بازیکنانش دفاع کرد
کد خبر: 341296
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۷:۱۵:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ تیم بسکتبال آمریکا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با شرایطی عجیب راهی جام‌جهانی 2019 شد و در نهایت مشکلات کار دستش داد و اجازه نداد حتی به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

آمریکا در نهایت با کسب مقام هفتمی به کار خود پایان داد تا بعد از 2 دوره قهرمانی حتی به مدال هم نرسد. البته ترکیب جوان و بدون ستاره آمریکا باعث شد بسیاری از کارشناسان قبل از شروع جام این پیش‌بینی را داشته باشند که مدافع عنوان قهرمانی نمی‌تواند در این دوره موفق باشد.

با به پایان رسیدن جام برای آمریکا بسیاری از اهالی بسکتبال این کشور به شدت از عملکرد تیم ملی کشورشان انتقاد کردند اما مربی کهنه‌کار آمریکا دفاع تمام قدی از بازیکنانش انجام داده و منتقدان را بی‌فکر و مغرور توصیف کرده است.

او در مصاحبه‌ای اظهار داشت: هرکس می‌خواهد برای این باخت فردی را مقصر معرفی کند اما هیچ کس مقصر نیست. به نظر من انتقاد کردن از این باخت مسخره و نادرست است.

پاپاویچ ادامه داد: برخی مغرورانه و بدون فکر انتقاد می‌کنند و این کارشان درست مترادف بی‌احترامی کردن به حریفان و تیم‌های دیگر است. بی‌احترامی به بازیکنانی است که بهترین عملکردشان را در جام‌جهانی داشتند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا با تمجید از عملکرد حرفه‌ای بازیکنانش گفت: این بازیکنان به طور کامل حرفه‌ای کار کردند و اجازه دادند که کادرفنی کارش را انجام دهد و آنان را راهنمایی کند. ما به افراد برای عملکردشان اعتبار می‌دهیم و این اتفاق افتاد. برای همین هیچ مقصری وجود ندارد.

بسیاری از منتقدان حالا نگران عملکرد تیم ملی آمریکا در المپیک توکیو هستند. با این حال پاپاویچ که هدایت تیم ملی کشورش در المپیک 2020 را نیز برعهده دارد، گفته‌ است: خیلی زود است که 10 ماه قبل از المپیک درباره آن مسابقات صحبت کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها