لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند به درب منازل آنها تحویل داده می‌شود

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ضمن تشریح روش‌های مشارکت در کمپین «مشق مهر» برای تامین لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند، از پوشش بیش از 12 هزار دانش‌آموز نیازمند در استان تهران خبر داد.

لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند به درب منازل آنها تحویل داده می‌شود
کد خبر: 341451
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۰:۳۲:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ مهشید چوبکار با بیان اینکه در سطح استان تهران حدود 12 هزار دانش آموز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، افزود: این آمار را در اختیار تمام موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان تهران قرار دادیم و از آنها خواسته‌ایم که در این زمینه دانش آموزان نیازمند را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه اگرچه همه موسسات خیریه در این زمینه فعال هستند، اما از موسسات بزرگ‌تر خواسته شده تا تعداد بیشتری را تحت پوشش قرار دهند، اظهار کرد: بهزیستی استان تهران نیز در هماهنگی با خیرین حدود 1000 کیف حاوی لوازم التحریر را آماده کرده و در اختیار شهرستان‌هایی قرار داده است که موفق به تهیه لوازم التحریر برای همه دانش آموزان نشده‌اند.

وی با اشاره به اجرای کمپین «مشق مهر» از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: این طرح در تمام میادین اصلی شهر در حال اجراست. تمام خیرین شرکت کننده در این کمپین درصورت تمایل می‌توانند در مراحل توزیع لوازم التحریر حضور و مشارکت داشته باشند. همچنین در هر شهرستان تعداد و مقطع تحصیلی دختران و پسران دانش آموز و نیازمند لوازم التحریر مشخص است و نیازی به حضور آنها در ادارات کل سازمان بهزیستی نیست، بلکه این لوازم درب منزل این افراد با حضور مددکاران بهزیستی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

چوبکار در ادامه روش‌های مشارکت خیرین در کمپین «مشق مهر» را تشریح کرد و افزود: اپلیکیشن آپ، کد دستوری *733*300# و مراجعه به سایت مشارکتهای مردمی به آدرس mosharekat.behzisti.ir از جمله روش‌های مشارکت در این کمپین هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها