کد خبر: 341485
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۴:۴۲
| |

انتقاد از راموس کاپیتان رئال مادرید شدت گرفته است

«سرخیو راموس» و برادرش که نقش مدیر برنامه‌های وی را نیز ایفا می‌کند، در جریان مجمع سالیانه شب گذشته باشگاه رئال مادرید به شدت از سوی اعضای این مجمع مورد انتقاد قرار گرفتند.

انتقاد از راموس کاپیتان رئال مادرید شدت گرفته است
کد خبر: 341485
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۴:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ بحث اصلی اختلافات و انتقادات اعضای مجمع باشگاه رئال مادرید به طور خاص روی کاپیتان رئال و برادرش متمرکز بود به‌طوری که یکی از اعضای خشمگین مجمع، «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه را بابت رفتارها و پست‌های همیشگی راموس در فضای مجازی (فیسبوک و اینستاگرام) و نوع لباس پوشیدن این بازیکن زیر سوال برد و از پرز خواست تا توضیح دهد که چگونه اجازه چنین رفتاری به راموس می‌دهد؛ وی (عضو مجمع) با اشاره به راموس گفته است "او (راموس) با لباس‌هایی شبیه به توریست‌های سوئدی پرسه می‌زند" و اینکه نماینده باشگاهی همچون رئال بودن مستلزم رعایت سطح مشخصی از احترام برای باشگاه است.

این در حالی است که پرز ناخشنود از سمت و سوی پرسش مطرح شده، اظهار داشت: باید به شما یادآوری کنم که اگر در مورد سرخیو راموس حرف می‌زنید، در واقع از گلی که او در لیسبون به ثمر رساند حرف می‌زنید؛ حالا زمان مناسبی برای مطرح کردن چنین اتهاماتی نیست.

«رنه راموس» برادر و مدیر برنامه کاپیتان کهکشانی‌ها نیز به شدت مورد انتقاد اعضای مجمع قرار گرفت و بسیاری از از اعضا نسبت به مداخله این فرد در امور مرتبط با سی‌دی تاکون (تیم فوتبال زنان رئال) ابراز نارضایتی کرده و اظهار داشتند: می‌خواهیم دست رنه راموس از باشگاه رئال کوتاه شود.

عضو دیگری نیز با مطرح کردن پرسشی، خواست که بداند آیا پول‌های هزینه شده برای خرید باشگاه مذکور در نهایت سر از جیب‌های رنه راموس در می‌آورد یا خیر؛ برادر راموس در سال 2016 به عضویت هیات مدیره باشگاه سی‌دی تاکون درآمد؛ پرسشی که بار دیگر با حمایت پرز از راموس و برادرش همراه شد.

پرز در جریان این مجمع در خصوص اتفاقات جاری در باشگاه رئال و شرایط این تیم در لالیگا گفت: فصل گذشته رئال در حد خودش نبود. تیم پس از فتح تمام جام‌ها در 5 سال گذشته، اشباع شده بود و انگیزه لازم را نداشت. همه ما در این زمینه مقصر بودیم و الان باید این وضعیت را تغییر دهیم. در فصل نقل و انتقالات تغییرات لازم را در تیم ایجاد کردیم و چالش ما تکرار افتخارات گذشته است که البته مثل همیشه کار دشواری است.

وی در ادامه گفته بود: در 9 فصل گذشته 17 جام مهم کسب کردیم و یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه را رقم زدیم. 1099 روز قهرمان اروپا بودیم که یک رکورد است و در 1001 روز گذشته، نیز لقب قهرمان دنیا را به خود اختصاص داده‌ایم.

فصل گذشته مودریچ توانست همه جوایز فردی را به دست بیاورد و تابستان امسال هم 6 خرید خوب مثل ادن هازارد، رودریگو، میلیتائو، کوبو، مندی و یوویچ داشتیم. هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر بود و رودریگو در 18 سالگی یکی از امیدهای فوتبال برزیل در آینده محسوب می‌شود. آرئولا هم جانشین کیلور ناواس محبوب ما شد که به پی‌اس‌جی رفت.

در بخش مهمی از این اظهارات پرز در این مجمع مشخص شد که رئال 158 میلیون یورو برای جذب بازیکن بودجه دارد و علاوه بر این، 285 میلیون یورو وام برای کشاندن بازیکنان مورد نیاز باشگاه در دسترس بوده و این یعنی رئال برای یک خرید یک یا 2 کهکشانی دیگر و چند بازیکن کمتر شناخته شده در فصل آتی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها