آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه استنفورد + تصاویر

دانشگاه «استنفورد» از روز چهارشنبه 18 سپتامبر میزبان دانشجویان جدیدالورود خود خواهد بود.

آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه استنفورد + تصاویر
کد خبر: 341489
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۶:۲۳

اعتمادآنلاین| قرار است چهارشنبه این هفته اولین روز آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدید مقطع کارشناسی دانشگاه استنفورد باشد.

همچنین قرار است برای این دانشجویان جدید و دانشجویانی که تازه به استنفورد انتقالی گرفته‌اند، فرش قرمز پهن شود.

استنفورد

در راستای این برنامه هزار و 727 دانشجوی جدید که هزار و 707 نفر از آنها سال اولی هستند، وارد محوطه دانشگاه خواهند شد و یک برنامه پنج روزه با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را تجربه خواهند کرد.

استنفورد

20 نفر از این دانشجویان هم کسانی هستند که به استنفورد انتقالی گرفته‌اند.

از ظهر چهارشنبه هم رئیس دانشگاه استنفورد همراه دیگر مقامات دانشگاه به دانش آموزان جدید و خانواده‌هایشان خوشامد خواهند گفت.

این خوشامدگویی طی صد و بیست و نهمین سالگرد مراسم استقبال از دانشجویان صورت خواهد گرفت که در آن مراسم تحلیف رسمی سال تحصیلی انجام خواهد شد.

این جشن از ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر چهارشنبه انجام خواهد شد و معاونان ارشد دانشگاه در آن سخنرانی خواهند کرد.

استنفورد

پس از مراسم افتتاحیه هم دانشجویان جدید همراه خانواده‌هایشان راهی سالن‌های اقامت دانشجویی خواهند شد تا برنامه‌های خوشامدگویی آنان به خوابگاه انجام شود.

مراسم رسمی شام هم توسط گروهی از دانشجویان برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه یک رویداد دو ساعته برگزار خواهد شد که در آن اهداف آموزش لیبرال بررسی خواهد شد و به دانشجویان جدید دیدگاه‌ها و راهنمایی‌هایی ارائه خواهد شد.

استنفورد

دانشگاه استنفورد برای ناهار روز پنجشنبه هم مراسمی را برای دانشجویان انتقالی جدید خود در نظر گرفته که 9 نفر از آن‌ها جانباز خدمت سربازی هستند. در این برنامه دانشجویان از تجربیات خود خواهند گفت.

همزمان، دانشجویان سال اولی با مشاوران دانشگاهی خود ملاقات خواهند کرد تا برای سه ماهه نخست تحصیل خود آماده شوند.

بعد از ظهر پنجشنبه هم به دانشجویان این فرصت داده می‌شود که دانشکده‌های دانشگاه را ملاقات کنند.

عصر جمعه دانشجویان کنار هم جمع می‌شوند تا در کلاس درس عکس یادگاری بگیرند. در همان ساعات دانشجویان مجددا دور هم جمع می‌شوند تا راجع به مسائل اجتماعی به گفت‌وگو بپردازند.

غروب شنبه دانشجویان می‌توانند از میان برنامه‌های تفریحی گوناگون از جمله مهمانی استخر، یوگا، والیبال ساحلی و مهمانی بستنی‌خوری انتخاب کنند و سال تحصیلی خود را سرشار از انرژی مثبت آغاز کنند.

نکته قابل توجه این است که دانشجویان به انجام یک کار خیر هم دعوت می شوند تا به بسته‌بندی بیش از 60 هزار وعده غذایی که برای کشورهای در حال توسعه تدارک دیده می‌شود، کمک کنند.

استنفورد

در نهایت باید گفت دانشجویان اولین فرصت خود را خواهند داشت تا در یک رویداد ورزشی هم شرکت کنند. در این رویداد تیم والیبال خانم‌های دانشگاه استنفورد در مقابل تیم دانشگاه «بریگم یانگ» بازی خواهند کرد و تیم فوتبال استنفورد هم با تیمی از دانشگاه «اورگن» رقابت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها