کد خبر: 341521
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۷:۰۰
| |

عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

کشاورزان سیل زده رودسری هنوز خسارت نگرفته اند/مصالح ساختمانی نیست کار کند پیش می رود

اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: هنوز هیچ اعتباری برای جبران خسارت کشاورزان خسارت‌دیده از سیل در رودسر پس از گذشت 6 ماه پرداخت نشده است. البته کار شروع شده اما در بعضی مناطق به دلیل نبود مصالح کار به کندی پیش می‌رود.

کشاورزان سیل زده رودسری هنوز خسارت نگرفته اند/مصالح ساختمانی نیست کار کند پیش می رود
کد خبر: 341521
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل‌زده در حوزه انتخابیه خود گفت: پس از گذشت 6 ماه از وقوع سیلاب‌ها در حوزه انتخابیه من هنوز هیچ اعتباری برای جبران خسارت کشاورزان خسارت‌دیده از سیل به آنها پرداخت نشده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان کرد: در بخش بازسازی ابنیه فنی (پل‌ها و دیواره رودخانه‌ها) کار شروع شده اما در بعضی مناطق به دلیل نبود مصالح کار به کندی پیش می‌رود که البته باید بگویم در بعضی مناطق هم کار به صورت منطقی و قابل قبول در حال انجام است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اظهار داشت: در رابطه با بازسازی منازل و جابجایی واحدهای مسکونی روستاهایی که دچار رانش زمین شده‌اند، کار جانمایی در رابطه با برخی بخش‌ها انجام شده اما برای بعضی از مناطق هم با محدودیت فضا مواجه شده‌ایم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها