زاهدی، عضو فراکسیون ولایی مجلس خطاب به سیاسیون:

سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را دارند نه دخالت/ قسمتان می‌دهیم، دست از سر ورزش بردارید

محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسیون باید از ورزش حمایت کنند، گفت: ما سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را داریم اما حمایت ما دخالت در ورزش نیست و قسمتان می دهم دست از سر ورزش بردارند.

سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را دارند نه دخالت/ قسمتان می‌دهیم، دست از سر ورزش بردارید
کد خبر: 341591
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۰:۳۱

اعتمادآنلاین| محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به استعفای امیری خراسانی(مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان) اظهار کرد: سیاسی کارها، شما را قسم می دهم دست از سر ورزش بکشید و دخالت بیجا و بجا در ورزش نکنید.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسیون باید از ورزش حمایت کنند، افزود: ما سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را داریم اما حمایت ما دخالت در ورزش نیست. دخالت ها از همان صدر(فدراسیون) تا استان ها به ورزش ضربه زده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان پتانسیل زیادی در تربیت نیروها و مدیران دارد، اظهار کرد: ورزش به صورت پدیده اجتماعی و با زندگی مردم عجین شده اما در کشور ضعف بزرگی در باشگاه داری داریم و مدیریت ما علمی و آکادمیک نیست.

زاهدی خطاب به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان در زمینه توجه به ورزش همگانی و بانوان تصریح کرد: باید رشته های مدیریت باشگاه داری را ایجاد کنیم. بسیاری از مشکلات حوزه ورزش به دلیل عدم ورود آکادمیک است و باید باشگاه داری حرفه ای را در کشور راه بیندازیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها