کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الاتحاد امارات با اشاره به کاهش سهمیه این کشور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نوشت: نتایج ضعیف باشگاه‌های اماراتی باعث سقوط فوتبال امارات به جایگاه هفتم قاره آسیا شده است.

کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا
کد خبر: 341618
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۵:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ در گزارش روزنامه الاتحاد امارات آمده است: لیگ فوتبال امارات با حقیقت تلخی مواجه شده که به زودی رسما اعلام می‌شود.

سهمیه بندی جدید کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان اعلام خواهد شد و در دو فصل آینده سهمیه کشورها بر اساس همین رده‌بندی محاسبه می‌شود که طبق آن فوتبال امارات یک سهمیه مستقیم خودش را از دست داده است.

بر اساس رده‌بندی جدید، فوتبال امارات که به مدت یک سال و نیم صدرنشین منطقه غرب آسیا بوده بعد از کشورهای قطر، ایران و عربستان در جایگاه چهارم منطقه غرب و هفتم قاره آسیا ایستاده است. با توجه به نتایجی که نمایندگان امارات گرفته‌اند مجموع امتیازات لیگ امارات به 924.62 رسیده که حاصل عملکرد باشگاه‌ها در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان و خروج زود هنگام تیم‌های اماراتی از مراحل اول بازی‌هاست. بر این اساس امارات یکی از سهمیه‌های ثابت خودش را در دو فصل آینده از دست می‌دهد و با سهمیه 2+2 در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. این حاصل بی‌ثباتی، تغییرات پیاپی در سطح مدیریت و کادر فنی باشگاه‌ها و همچنین کسب نتایج ضعیف در مسابقات قاره‌ای است که جایگاه فوتبال امارات را تضعیف کرده است.

فردا جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و گفته می‌شود ممکن است سهمیه ایران برای فصل آینده 1+3 شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها