کد خبر: 341619
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۷:۰۰
| |

حمله تند نیکبخت‌واحدی به استراماچونی و مدیران استقلال

علیرضا نیکبخت‌واحدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی انتخاب خوبی نبود و حتما برای برخی از دوستان آوردن این مربی سود داشته است.

حمله تند نیکبخت‌واحدی به استراماچونی و مدیران استقلال
کد خبر: 341619
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ علیرضا نیکبخت‌واحدی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر که با تساوی یک - یک به پایان رسید اظهار داشت: به نظرم بازی افتضاح بود. استقلال هر روز بدتر می‌شود و برخی از بازیکنان این تیم نمی‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند.

وی افزود: مقصر همه این اتفاقات مدیریت است که در نقل‌وانتقالات بازیکن خریده. خنده‌دار است که مدیریت باشگاه استقلال با روزبه چشمی به تازگی قرارداد بسته در حالی که 3 هفته از لیگ برتر گذشته است. درست است که بازیکن و مربی هم تقصیر دارند، اما مشکل از بالادست آنهاست.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص عملکرد استراماچونی هم گفت: استراماچونی انتخاب خوبی نبود و حتما برای برخی از دوستان آوردن این مربی سود داشته وگرنه می‌شد از استراماچونی بهتر را سرمربی استقلال کرد.

نیکبخت در مورد اخراج فرشید اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان و اینکه این بازیکن دربی را از دست داده، تصریح کرد: داوری در این بازی ضعیف بود و این تقصیر فدراسیون فوتبال است. متاسفانه فدراسیون آنقدر دست داوران را باز گذاشته که انگار از بازیکنان طلبکار هستند. مگر اسماعیلی چه خطایی انجام داد که اخراج شد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها