علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت مطرح کرد؛

بهره‌مندی از تمام توان برای تأمین امنیت مواد غذایی هموطنان

علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: از تمام توان برای تأمین امنیت مواد غذایی هموطنان بهره مند می شویم.

بهره‌مندی از تمام توان برای تأمین امنیت مواد غذایی هموطنان
کد خبر: 341659
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۵:۳۰:۴۸

اعتمادآنلاین| علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در جریان سفر معاون درمان وزارت بهداشت و درمان به شهرستان مرزی بندر آستارا، در جمع خبرنگاران گفت: به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شهرهای مختلف کشور بازدید می کنیم و هم اکنون در آستارا هستیم.

وی ادامه داد: کار ما مسایل تحلیلی و نظارتی است و انجام امور و اجرا بر عهده مسئولان عالی رتبه وزارت بهداشت و درمان است.

نوبخت با اشاره به سفر خود به شهرستان آستارا و جمع بندی کاستی های پزشک، پرستار و تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی این بندر مرزی، تصریح کرد: وعده هایی در آستارا داده شد تا مردم این منطقه توریست پذیر بتوانند به شکل بهینه از خدمات بخش بهداشت و درمان بهره مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان همه توان خود را در راستای تأمین امنیت مواد غذایی گذاشته ایم، توضیح داد: تمام ملت ایران، 2 الی 4 وعده در روز غذا می خورند، که برای جلوگیری از بیمار شدن باید به آن رسیدگی ویژه شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: عملیات بهداشت غذا و بررسی آلودگی ها و سایر موارد نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

در جریان این بازدید دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی آستارا و بیمارستان در دست احداث لوندویل بازدید کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها