کد خبر: 341699
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

قاضی‌پور، عضو هیات‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در صحن پس از بازگشایی مجلس استارت می‌خورد/ از توضیحات ارسالی این سازمان قانع نشدم/ همان تفکر مدیران تامین اجتماعی در تفحص قبلی ادامه دارد

نادر قاضی‌پور، عضو هیات‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، گفت: از توضیحات ارسالی سازمان تامین اجتماعی درباره محورهای تحقیق و تفحص قانع نشدم و بعد از تعطیلات مجلس این طرح به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود تا در صورت موافقت تفحص را کلید بزنیم.

تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در صحن پس از بازگشایی مجلس استارت می‌خورد/ از توضیحات ارسالی این سازمان قانع نشدم/ همان تفکر مدیران تامین اجتماعی در تفحص قبلی ادامه دارد
کد خبر: 341699
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نادر قاضی‌پور، متقاضی اصلی تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از این سازمان گفت: بنا بر ضرورت، تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را به همراه آقای محجوب تهیه و تقدیم هیات‌رئیسه مجلس کردیم که در حال پیگیری و طی کردن روال قانونی خود است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و مرتبط با موضوع، تشکیل جلسه شد و آنجا سوالات خود را مطرح کردیم و مسئولان وقت سازمان تامین اجتماعی هم توضیحات خود را بیان کردند.

عضو اصلی تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: توضیحاتی که به محور سوالات‌مان داده شد کافی نبود و من قانع نشدم، به همین دلیل محورهای تحقیق به سازمان مربوطه ارسال شد تا در اولین فرصت به صورت مکتوب به آنها پاسخ دهند.

قاضی‌پور همچنین به محورهای این تحقیق و تفحص اشاره کرد: نحوه مدیریت و مصارف منابع تحت نظر سازمان مربوطه طرح تحول سلامت، شیوه محاسبه میزان حق جلسات و پرداخت به مدیران عامل و هیات‌مدیره و همچنین مشاوران سازمان‌ها و موسسات شرکت‌های شستا، خدمات ارائه‌شده بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در مناطق محروم و همچنین نحوه عزل و نصب‌ها در مشاغل فنی و تخصصی مورد نظر ما متقاضیان تحقیق و تفحص است.

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: البته طی روزهای گذشته که مجلس در تعطیلات به سر می‌برد، سازمان تامین اجتماعی توضیحات خود را برای ما ارسال کرد، ولی از نظر من این توضیحات کافی و قابل قبول نیست.

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل اصلی ما برای تهیه طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، اجرای همان تفکر و سیاق قبلی سازمان تامین اجتماعی و عملکرد مدیران این سازمان و موسسات تابعه‌اش است که از سال 92 در تحقیق و تفحص قبلی از این سازمان تاکنون تغییری پیدا نکرده است.

گفتنی است، علاوه بر نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب، اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس، سهیلا جلودارزاده و عبدالرضا مصری نیز از دیگر متقاضیان این تحقیق و تفحص هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها