کد خبر: 341715
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۷:۴۸:۲۶
| |

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری مطرح کرد:

حجم حوادث ترافیکی نیازمند راهکار‌های ریشه‌ای است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: در هنگام بروز حوادث مسئولیت نجات جان مردم بر عهده اورژانس است البته این حجم از حوادث ترافیکی نیازمند راهکار‌های ریشه‌ای است.  

حجم حوادث ترافیکی نیازمند راهکار‌های ریشه‌ای است
کد خبر: 341715
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۷:۴۸:۲۶

اعتمادآنلاین| مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه ایران با حضور پرسنل اورژانس سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس طرح‌های اورژانس در استان‌های کرمان، قزوین، کردستان، اردبیل، گیلان و فارس را به طور همزمان افتتاح کرد.

ستاد حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم استان کرمان و یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در این شهرستان، یک پایگاه اورژانس در آبیک قزوین، یک پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک جایگاه اختصاصی شست‌وشوی آمبولانس در کردستان، 3 پایگاه اورژانس در استان اردبیل، اورژانس هوایی در استان گیلان، پایگاه اورژانس هوایی شمال استان فارس، از جمله طرح‌های بود که با دستور جهانگیری افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جهانگیری اظهار کرد: وقتی حادثه‌ای به وقوع می‌پیوندد اولین دلگرمی مردم تماس با اورژانس است. شما به فریاد آن‌ها می‌رسید و این مسئله موجب دلگرمی آن‌ها می‌شود. مردم هر دولت و نظام مهم‌ترین انتظارشان این است که در هنگام حوادث کسی در کنار آن‌ها باشد و این اورژانس است که موجب تقویت سرمایه اجتماعی کشور می‌شود.

او گفت: در هنگام بروز حوادث مسئولیت نجات جان مردم بر عهده اورژانس است البته این حجم از حوادث ترافیکی نیازمند راهکار‌های ریشه‌ای است.

جهانگیری یادآوری کرد: حفظ جان مردم و سلامتی آن‌ها اولین وظیفه تک تک ما است، ولی باید به سمت برنامه ریزی بلند مدت به سمت کاهش حوادث جاده‌ای برویم چرا که حوادث جاده‌ای تلفات زیادی را به دنبال دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها