سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تسهیلات بیشتر و مناسب‌تری برای حجاج فراهم شود 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت:‌ با ادامه روند و همکاری بیشتر کشور میزبان، تسهیلات بیشتر و مناسب‌تری در بخش‌های مختلف برای حجاج فراهم شود.  

تسهیلات بیشتر و مناسب‌تری برای حجاج فراهم شود 
کد خبر: 341742
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۹:۲۶:۲۷

اعتمادآنلاین| سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز - دوشنبه - با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفت وگوکرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار با بیان روند عملیات حج امسال، تحقق حجی آرام و موفق را عنایت الهی دانست.


دراین دیدار که علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: امسال درسایه همکاری خوب زائران و خادمین حجاج و رفتار محترمانه میزبان و همکاری برای ارائه خدمات به زائران ایرانی حج عزتمندانه برگزار شد و زائران با آرامش به کشور بازگشتند.


دراین دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم زحمات و تلاش های دست اندرکاران مجموعه حج و زیارت در حج 98 را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند و همکاری بیشتر کشور میزبان، تسهیلات بیشتر و مناسب تری در بخش‌های مختلف برای حجاج فراهم شود.


گفتنی است امسال بیش از 88 هزارو 500 نفر در قالب 590 کاروان برای شرکت در مناسک حج به عربستان اعزام شدند و حضور کاوران های ایرانی از اواسط تیرماه تا اواسط شهریور ماه در سرزمین وحی بطول انجامید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها