نگاهی به هفته سوم لیگ‌برتر:

شرایط متفاوت سرخابی‌ها در پیشادربی/ هفته‌ای برای تماشای جذابیت‌های سایپا و نساجی

به ثمر رسیدن 15 گل در هفته سوم نشان می‌دهد لیگ‌برتری‌ها هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل کار دارند.

شرایط متفاوت سرخابی‌ها در پیشادربی/ هفته‌ای برای تماشای جذابیت‌های سایپا و نساجی
کد خبر: 341751
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- به ثمر رسیدن 15 گل در هفته سوم نشان می‌دهد لیگ‌برتری‌ها هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل کار دارند. با این حال تیم‌هایی چون شهرخودرو، سایپا و حتی نساجی‌ای که باخت نشان دادند در هفته‌های اول هم می‌شود فوتبالی جذاب و تاکتیکی ارائه کرد.

نفت‌ مسجدسلیمان یک-استقلال تهران یک/ پیشواز دربی با نگرانی

استقلال در سومین 90 دقیقه هم نتوانست به سه‌ امتیاز برسد تا استراماچونی با دنیایی از استرس به پیشواز دربی تهران برود. حالا آبی‌ها چاره‌ای برایشان نمانده است جز اینکه پرسپولیس سرحال را ببرند. مهدی‌ تارتار هم برای سومین‌ بار نباخت تا نشان دهد تیم کم‌بضاعتش را به خوبی مهیای لیگ‌برتر کرده است.

گل‌گهرسیرجان یک-پارس‌جنوبی یک/ سرد مثل وینکو و فراز

گل‌گهرسیرجان و پارس‌جنوبی در شرایطی یک‌‌ بر یک مساوی شدند که شاگردان وینکو بگوویچ به عنوان مهمان تازه‌وارد لیگ تاکنون شکستی در کارنامه‌ نداشته‌اند. در آن سوی میدان، پارس‌جنوبی انگار قرار است با هدایت فراز کمالوند روزهایی کج‌ دار و مریز را در لیگ نوزدهم سپری کند.

ماشین‌سازی‌تبریز‌ صفر-شهرخودرو مشهد یک/ تخته‌گاز یحیی در صدر

ماشین‌سازی‌ رسول خطیبی که در 2 هفته اول لیگ استقلال را شکست داده بود و برابر سپاهان هم با وجود قبول باخت،‌ نمایشی قابل‌ قبول داشت، در خانه مغلوب شهرخودرو شد تا مشهدی‌ها از همین شروع لیگ به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی معرفی شوند.

فولاد صفر-سپاهان صفر/ استاد و شاگرد زور بردن نداشتند

فولاد نکونام بعد از اینکه استقلال را در ورزشگاه‌ آزادی متوقف کرد، در این هفته با سپاهان قلعه‌نویی هم مساوی کرد تا با وجود 2 دیدار خانگی همچنان در حسرت برد بماند. تیم امیر قلعه‌نویی هم برای اولین بار امتیاز از دست داد که این اتفاق دلیلی جز این نداشت که 2 تیم زور بردن نداشتند.

ذوب‌آهن صفر-تراکتور صفر/ تحت‌ تاثیر هفته‌های اول

«صفر-صفر» بدترین نتیجه ممکن برای رویارویی ذوب‌آهن و تراکتور بود. چون هم علیرضا‌ منصوریان و هم مصطفی‌ دنیزلی مهره‌های خوبی را در اختیار دارند. اما جدال اصفهانی‌ها و تبریزی‌ها بدون گل تمام شد تا بتوان گفت این نتیجه را باید به حساب جبر هفته‌های اول لیگ نوشت.

شاهین شهرداری‌ بوشهر‌ یک-پیکان یک/ تساوی پایین‌نشین‌ها

شاهین ویسی با پیکان فرکی یک‌-یک شدند تا بتوان گفت تیم‌های پایین‌نشین جدول همان‌طور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می‌شد. به‌ نظر می‌رسد در ادامه لیگ هم شاهین و هم پیکان باید هم‌وغم‌شان را بر کندن از انتهای جدول بگذارند نه چیز دیگری.

سایپا 4-نساجی 3/ عجیبِ مثبت

هفت گل در رویارویی ابراهیم‌ صادقی با رضا مهاجری که چهار گل سهم سایپا و سه گل سهم نساجی بود تا تیم‌های کم‌ادعای لیگ برتر امسال، زیباترین رویارویی هفته برگزار کنند. این نتیجه در حالی در این مسابقه به دست آمد که پولدارها و ستاره‌دارهای لیگ تا امروز هنوز در گل زدن مشکل دارند. سایپا و نساجی در پایان هفته سوم به ‌ترتیب هفت و هشت گل‌ِ زده دارند تا انتظار فوتبالی تماشایی را از این 2 تیم در ادامه راه داشته باشیم.

پرسپولیس یک-صنعت نفت‌آبادان صفر/ پیشواز دربی با آرامش

پرسپولیس بعد از پذیرش شکست برابر تراکتور شرایط پساباخت را به خوبی مدیریت کرد و در روزی که آبادانی‌ها رقیبی محترم برای آنها بودند، با شوت غیرمنتظره حسین‌ کنعانی‌زادگان سه‌امتیاز بسیار شیرین را به دست آورد. قرمزهای پایتخت به واسطه این برد با آرامش به پیشواز دربی می‌روند. نفت‌ آبادان هم با وجودی که طعم تلخ اولین شکست را چشید، تیمی سرحال نشان داد. تیمی که در ادامه لیگ می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها