کد خبر: 341756
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۱:۳۴:۴۴
| |

مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال:

حسینی رقیبی مثل رحمتی می‌خواهد/ باید به زمان رایکوف برگردیم

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال، می‌گوید که آبی‌های پایتخت نیاز به بازیکنانی از بدنه باشگاه دارند تا بتوانند به دوره درخشان رایکوف بازگردند.

حسینی رقیبی مثل رحمتی می‌خواهد/ باید به زمان رایکوف برگردیم
کد خبر: 341756
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۱:۳۴:۴۴

اعتمادآنلاین| سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال، درباره عملکرد این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: استراماچونی هنوز شناخت کافی از استقلال پیدا نکرده است. ضمن این که یکسری از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال نیستند و خلاء یک بازی‌ساز در این تیم دیده می‌شود. متاسفانه استقلال در هر سه پست مشکل دارد. برای مثال دیاباته در سه بازی که حضور داشته چیزی از خودش نشان نداده است، در هر صورت یک بازیکن باید بعد از سه بازی نشان دهد که چند مرده حلاج است یا میلیچ اولین بازی‌اش بود و هنوز مشخص نیست که بازیکن با کیفیتی است یا نه.

او افزود: استراماچونی مربی خوب و دلسوزی است. استقلال به زمان نیاز دارد و پس از رسیدن به هماهنگی می‌تواند به نتیجه برسد. استقلال نیاز به مهره‌هایی در حد و اندازه‌های این تیم دارد. جذب مهره‌هایی که در حد و اندازه‌های استقلال نیست به این تیم ضربه می‌زند.

پیشکسوت استقلال درباره دلایل گل‌هایی که استقلال می‌خورد گفت: ترس از گل نخوردن باعث می‌شود که استقلال گل بخورد. این ترس باعث شده که خط دفاعی استقلال متزلزل شود. همچنین به نظرم باید حسینی رقیب داشته باشد تا او فکر نکند رقیب ندارد و در صورت انجام اشتباه، کسی نیست که جایش را بگیرد. استقلال باید به دوران رشیدی و حجازی برگردد که دو دروازه‌بان آماده داشت. البته قبلا رحمتی به عنوان رقیب حسینی حضور داشت و الان او چنین رقیبی ندارد.

مراغه‌چیان در ادامه با انتقاد از برخی بازیکنانی که پیراهن این تیم را می‌پوشند، گفت: بازیکنان فعلی استقلال در تیم‌های خودشان خوب هستند ولی در استقلال نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند. در باشگاه استقلال باید کسانی بازی کنند که از بدنه باشگاه باشند مانند ما که از پایه‌ها آمدیم. باید مدیری به استقلال بیاید که به پایه‌ها بها دهد. این موضوع باعث می‌شود که قراردادها هم کاهش یابد و به کیفیتی مانند زمان رایکوف برگردیم. البته این حرف را زیاد زدیم ولی کسی گوش نمی‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی چیست، بیان کرد: داربی یک بازی جداگانه است و ربطی به جدول لیگ ندارد. ما یک بار با پرسپولیس بازی داشتیم که پروین و قلیچ‌خانی در آن تیم بودند و من، ایرج دانایی‌فرد و شاهرخی مطیعی در استقلال بودیم. در همان ابتدای بازی یکی از مدافعان ما مینیسک پاره کرد و بازیکن جایگزینش هم مینیسک پاره کرد. این اتفاق باعث شد که همه فکر کنند ما پنج، شش گل می‌خوریم اما بازی را 2 بر صفر بردیم.

پیشکسوت استقلال افزود: پرسپولیس از نظر تیمی بهتر از استقلال است اما این بازی ربطی به این مسائل ندارد. اگر بازیکنان با غیرت بازی کنند می‌توانند در داربی پیروز شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها