کد خبر: 341768
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۸:۲۳:۱۴
| |

دومینیک راب:

لندن به حمله علیه تأسیسات نفتی عربستان پاسخ می‌دهد

«دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس از همکاری لندن با شرکای بین‌المللی خود برای شکل‌دهی به یک پاسخ مؤثر و گسترده مقابل حمله به تأسیسات نفتی عربستان خبر داد.

لندن به حمله علیه تأسیسات نفتی عربستان پاسخ می‌دهد
کد خبر: 341768
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۸:۲۳:۱۴

اعتمادآنلاین| «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس در یک پیام توئیتری نوشت: «امروز، من با همتایان سعودی، آلمانی، فرانسوی و آمریکایی خود صحبت کردم تا به روشنی اعلام کنم که انگلیس حمله به تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را محکوم می‌کند. ما با شرکای بین‌المللی خود برای شکل‌دهی به گسترده‌ترین و مؤثرترین پاسخ [به این حمله] همکاری می‌کنیم».

او اوایل روز دوشنبه نیز در یک پیام توئیتری با این ادعا که حمله به تأسیسات نفتی عربستان نقض ناعادلانه حقوق بین الملل و قابل نکوهش است، گفت: «برای اینکه بگوییم چه کسی مسئول این حملات است، نیازمند تمام حقایق هستیم و هنوز روشن نیست چه کسی این حملات را انجام داده است».

وزیر خارجه انگلیس روز گذشته بدون اشاره به ادامه تجاوزهای ظالمانه ائتلاف سعودی به مردم مظلوم یمن در پیامی توئیتری به جانبداری از ریاض پرداخت و اینگونه نوشت: «به تازگی با پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) درباره حمله به عربستان صحبت کردم. انگلیس این رفتار را محکوم می کند».

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها