کد خبر: 341779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!

کارشناس والیبال ایران گفت: داورزنی در خانواده والیبال رشته شناخته شده است، اما نمی‌دانم چه ضرورتی دارد او هم در وزارت ورزش باشد و هم در والیبال!

چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!
کد خبر: 341779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ جهانگیر سید عباسی درباره نامزدهایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده‌اند، توضیح داد: شخصا یک تعداد از افرادی که برای انتخابات والیبال ثبت نام کرده‌اند را نمی‌شناسم، اما نفراتی مانند داورزنی نیز در انتخابات ثبت نام کرده‌اند که در این رشته شناخته شده‌اند. وقتی فردی مثل داورزنی معاونت وزارت ورزش را فدای حضور در والیبال می‌کند نشان از حمایت و پشتوانه‌ای است که او دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا همزمانی حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال و معاونت وزارت ورزش عدالت را زیر سوال نمی‌برد؟ اظهار کرد: اگر داورزنی در انتخابات حاضر شود به احتمال زیاد رای می‌آورد و نیازی به مهندسی کردن انتخابات نیست. او هم پشتوانه وزارت را دارد و هم در خانواده والیبال شناخته شده است.

کارشناس والیبال ایران افزود: برای من این سوال است که آیا تا این حد ضرورت دارد که یک نفر هم معاونت وزارت ورزش و هم ریاست فدراسیون والیبال را همزمان در اختیار داشته باشد؟ آیا شخص دیگری را نداریم؟ در این شرایط رسیدگی به هر دو بخش سخت خواهد بود و امکان پذیر نیست. اگر داورزنی در وزارت سرپرستی معاونت ورزش قهرمانی را بر عهده داشته باشد نمی‌توان آنطور که باید به والیبال رسیدگی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با متفاوت بودن شرایط والیبال امروز با چند سال گذشته، داورزنی می‌تواند باز هم موفق باشد؟ توضیح داد: داورزنی امتحان خود را پس داده با این حال وضعیت اقتصادی فعلی با توجه به اینکه ما ریالی کسب درآمد داریم و دلاری هزینه می‌کنیم، بسیار سخت است. فکر می‌کنم هر کسی قرار است در والیبال ریاست کند باید از نظر مالی شرایط را برای این رشته بهبود بخشد. کار سخت است اما من فکر می‌کنم داورزنی از حمایت کافی برخوردار است و باید در صورت انتخاب شدن شرایط مالی را بهتر کند.

سیدعباسی در پایان گفت: قطعا اگر داورزنی تا لحظه آخر برای حضور در انتخابات ثابت قدم باشد، خیلی‌ها از انتخابات کناره گیری می‌کنند؛ برخی‌ها به سود او و برخی‌ها هم به دلیل شانس کمی که مقابل او خواهند داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها