عضو شورای شهر تهران:

60 درصد شهروندان از اقدامات نوروزی شهرداری تهران، رضایت داشتند

عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از 60 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نوروز امسال رضایت داشتند.

60 درصد شهروندان از اقدامات نوروزی شهرداری تهران، رضایت داشتند
کد خبر: 341822
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۲۱:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: گزارش امروز بنده درخصوص ارزیابی اقدامات شهرداری در نوروز سال 98 را ارائه خواهم کرد.

وی افزود رویدادها بخش مهمی از کار شهرداری تهران است و یکی از مهمترین رویدادهای رویداد نوروز است و اگر به درستی عملکرد شهرداری بررسی شود در زمان بودجه‌ریزی سال بعد می شود ارزیابی دقیقی داشت.

فخاری گفت: شهرداری تهران در خصوص استقبال از نوروز وظایفی نظیر آفرینش و تولید رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر را برعهده داشته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آماده سازی معابر برای افزایش استقبال شهروندان از پیاده روی، گردشگری آسان و کم هزینه، آمیزی و پاکسازی معابر برخی از اقدامات شهرداری تهران بوده است.

وی ادامه داد: برای بررسی این گزارش میان شهروندان پرسشنامه توزیع شده و همچنین از بسیاری از سازمانهای تابعه شهرداری بازدید میدانی شده است.

فخاری گفت: بسیاری از شهروندان تهرانی به دلایل مالی و برخی مشکلات دیگر در نوروز امکان مسافرت ندارند و همین امر باعث می شود که در تهران باشند و از این رو باید تهران آمادگی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر تهران در نوروز از همه ایام خلوت تر می شود و از این جهت امکان افزایش وقوع جرایم در آن افزایش پیدا می‌کند که باید برای آن فکری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رویدادهای اجرا شده به فضاهای عمومی شهر برده شده و همین امر باعث شده تا عموم مردم امکان استفاده از برنامه ها را داشته باشند و به نوعی مردم به عرصه های عمومی بازگشته‌اند.

فخاری ادامه داد: هرچند که شهرداری تهران هنوز برای رویدادهایی مثل نوروز باید کارهای بیشتری انجام دهد اما نسبت به ادوار گذشته جلوتر بوده و این موضوع از سوی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی مورد اشاره قرار گرفته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: حضور بیشتر مردم در عرصه های عمومی می تواند به افزایش ایمنی و جلوگیری از وقوع جرم در شهر تهران منجر شود.

فخاری گفت: بیش از 60 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نوروز رضایت داشته اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها