کد خبر: 341828
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۲۶:۴۱
| |

بازیکنان والنسیا در نشست خبری قبل از بازی با چلسی حاضر نشدند

بازیکنان والنسیا به نشانه اعتراض به اخراج مارسلینو در نشست خبری پیش از بازی با چلسی حاضر نشدند که این موضوع با تعجب رسانه‌های انگلیسی همراه شد.

بازیکنان والنسیا در نشست خبری قبل از بازی با چلسی حاضر نشدند
کد خبر: 341828
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۲۶:۴۱

اعتمادآنلاین| سکوت بازیکنان والنسیا ادامه دارد. شنبه پس از دیدار بارسلونا هیچ یک از بازیکنان این تیم با رسانه‌های مطبوعاتی و تلویزیونی صحبت نکردند و در استمفوردبریج هم هیچ‌کدام حاضر به مصاحبه نشدند. والنسیا قرار است امشب (سه‌شنبه) در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود.

آلبرت سلادس، سرمربی جدید والنسیا به تنهایی در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد. این موضوع باعث تعجب رسانه‌های انگلیسی شد. بازیکنان به نشانه اعتراض به اخراج مارسلینو به نشست نرفتند.

با این سکوت از جانب بازیکنان والنسیا این باشگاه با محرومیت از طرف یوفا روبرو خواهد شد. اگر بازیکنان پس از بازی امشب نیز حاضر به مصاحبه نشوند شرایط برای خفاش‌ها بدتر خواهد شد.

چهارشنبه هفته گذشته باشگاه والنسیا اخراج مارسلنیو را اعلام کرد. سرمربی اسپانیایی به دلیل اختلاف با مالک باشگاه مجبور شد در شروع فصل این تیم را ترک کند. این در حالی بود که او توانست پس از هشت سال خفاش‌ها را قهرمان کند.

والنسیا با پیروزی 2 بر یک برابر بارسلونا فاتح کوپا دل ری شد. بر اساس اظهارات مارسلینو همین جام باعث اخراجش شد.

مدیریت به او دستور داده بود که کوپا دل ری را فتح نکنند و تمام تمرکزشان روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد اما والنسیا به فینال صعود کرد و علاوه بر آن سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد. این موضوع اختلاف‌ها را به وجود آورد و در نهایت سرمربی اسپانیایی اخراج شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها