محمد فیلی خبر انصرافش از فیلم حاتمی‌کیا را تکذیب کرد

بازیگر فیلم «خروج» حاتمی‌کیا گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

محمد فیلی خبر انصرافش از فیلم حاتمی‌کیا را تکذیب کرد
کد خبر: 341830
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد فیلی درباره انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از بازی در فیلم سینمایی «خروج» گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

او در همین راستا ادامه داد: روزهای ابتدایی پیوستن به پروژه سینمایی خروج، گرما و سختی شرایط تولید این فیلم همچون رانندگی تراکتور باعث شد کمی برای بازی در این فیلم دو دل شوم اما هم اکنون و با توجه به خنک‌تر شدن هوا دیگر چنین احساسی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» ساخت این فیلم را اتفاقی بزرگ اما سخت دانست و اضافه کرد: بدون شک این فیلم برای تمامی بازیگران اتفاق بسیار سختی خواهد بود، ما در شرایط دشواری کار می کنیم اما تمامی بازیگران با انرژی و تلاش فراوان پیش می روند.

او در همین رابطه تاکید کرد: خبر انصرافم از فیلم خروج که دیروز منتشر شده، اتفاقی است که نزدیک به دو هفته پیش افتاد، اما بلافاصله من به پروژه بازگشتم و عدم حضورم منتفی شد.

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به قرارگیری خود جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا تصریح کرد: امروز راهی گچساران می شوم و به امید خدا برای نخستین بار جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا قرار خواهم گرفت، این اتفاق یعنی بازی در فیلم حاتمی کیا در کنار بازیگرانی همچون فرامرز قریبیان، آتش تقی پور و سایر عزیزان برای من جای بسی خوشحالی دارد.

فیلی با اشاره به ایفای نقش با زبان بختیاری در فیلم خروج خاطرنشان کرد: من سابقه بازی در آثار تاریخی همچون روزی روزگاری را داشته ام اما بالاخره سنی از من گذشته و من هم اکنون در هفتاد سالگی قرار است پروژه خروج را بازی کنم، در این پروژه قرار است نقشم را با لهجه بختیاری ایفا کنم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها