کلوپ:

لیورپول نمی‌تواند بهترین تیم اروپا باشد چون منچسترسیتی بهترین تیم جهان است

سرمربی لیورپول عنوان کرد تیمش برای رسیدن به قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا آماده است.

لیورپول نمی‌تواند بهترین تیم اروپا باشد چون منچسترسیتی بهترین تیم جهان است
کد خبر: 341835
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۳۱:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال شروعی خوب در سن پائولو است و به دیدار ناپولی خواهد رفت.

یورگن کلوپ پیش از این دیدار گفت:‌ بازی دشواری در زمین ناپولی داریم و همه از کیفیت بالای این تیم ایتالیایی با خبر هستیم.

با این حال بازیکنانم انگیزه زیادی دارند که خودشان را در لیگ قهرمانان اثبات کنند. لیورپول نمی‌تواند بهترین تیم اروپا باشد چون منچسترسیتی بهترین تیم جهان است. ما سال قبل خیلی خوب بودیم ولی بهترین نبودیم. رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان کار فوق العاده بود و بازیکنانم الان حتی بیشتر از قبل به دنبال تکرار این موفقیت بزرگ هستند و دوست دارند داستانی ایجاد کنند که در آینده درباره ما صحبت کنند. باید با ثبات بیشتر لیگ قهرمانان را شروع کنیم و فرصتی را از دست ندهیم.

مدیر برنامه‌های کلوپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی عنوان کرده بود که کلوپ به دلیل آب و هوای انگلیس بعد از قراردادش می‌خواهد از این تیم برود. در همین رابطه سرمربی آلمانی گفت: مدیر برنامه‌های من شوخی کرده و من باید جدی باشم و نمی‌توانم آن را شوخی بگیرم. درست است شب‌های لیورپول در اکتبر، سرد و تاریک است ولی این‌ها دلیلی برای من نیست که بخواهم به جدایی از لیورپول فکر کنم.

لیورپول بعد از دیدار خارج از خانه با ناپولی باید در دیدار سخت دیگر در زمین چلسی به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها