جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹:

نشست فراکسیون مستقلین با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، خبر داد: وزیر علوم به جهت شروع سال تحصیلی جدید در نشست فراکسیون حاضر و به تشریح برنامه‌های خود برای سال تحصیلی 98-99 خواهد پرداخت.

نشست فراکسیون مستقلین با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود
کد خبر: 341877
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۲۲:۴۴

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در توضیح نشست آینده فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون با توجه به آغاز سال تحصیلی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دعوت کرده تا در نشست صبح یکشنبه 31 شهریور ماه حضور پیدا کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌بایست در این نشست توضیحی از وضعیت دانشگاه‌ها و ثبت نام دانشجویان در سال تحصیلی جدید به نمایندگان ارایه کند. به خصوص با توجه به نارضایتی برخی از داوطلبان از سازمان سنجش و پذیرش در دانشگاه‌ها ارایه توضیحات ضروری است.

وی افزود: همچنین درباره تجمیع و ادغام برخی از دانشگاه‌ها که اخباری از آن مطرح شده است حتما باید توضیحاتی را مطرح کنند، آقای غلامی همچنین درباره تعامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد نیز باید توضیح دهد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: آقای غلامی به جهت شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مراکزی که در حوزه تحصیلات تکمیلی فعالیت دارند، به فراکسیون مستقلین ولایی خواهند آمد و ضمن تشریح برنامه‌های خود برای سال تحصیلی 98-99 به سوالات نمایندگان پاسخ خواهند داد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه آقای حاجی میرزایی به تازگی به عنوان وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند، نخواستند که در نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس حضور پیدا کنند، لذا درخواست کردند تا در فرصتی دیگر در فراکسیون حضور پیدا کند و درباره وضعیت مدارس توضیح دهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها