کد خبر: 341901
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۵۲:۰۲
| |

با حکم اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری:

دبیر جدید هیات دولت انتخاب شد

معاون اول رئیس‌جمهوری در حکمی «حسین سیمایی صراف» را به عنوان دبیر هیات دولت منصوب و اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم خدمات غنی‌تر و موثرتری، همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست‌جمهوری در اختیار هیات دولت قرار گیرد.

دبیر جدید هیات دولت انتخاب شد
کد خبر: 341901
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۰:۵۲:۰۲

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری روز سه‌شنبه در این حکم خطاب به «حسین سیمایی صراف» بیان کرد: نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده و سوابق مفید، به موجب این حکم به استناد ماده 19 آئین‌نامه داخلی هیات دولت مصوب 8 آذر 1368 جناب‌عالی را به سمت «دبیر هیات دولت» منصوب می‌کنم.

معاون اول رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد: با اتکال به الطاف خداوند متعال و با بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران و کارشناسان محترم داخل و خارج دولت، با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به افزایش کارآیی و اثربخشی دفتر هیات دولت، خدمات غنی‌تر و موثرتری را با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری در اختیار هیات محترم دولت قرار دهید.


معاون اول رئیس جمهوری در رونوشت این حکم از زحمات و خدمات ارزشمند محسن حاجی میرزایی در طول مدت تصدی دبیری هیات دولت تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها