جایزه جشنواره «دهوک» برای تورج اصلانی

تورج اصلانی برای کارگردانی فیلم سینمایی «حمال طلا»، جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» را دریافت کرد.

جایزه جشنواره «دهوک» برای تورج اصلانی
کد خبر: 342002
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۴:۲۶:۲۷

اعتمادآنلاین| جایزه «استعداد نو» جشنواره فیلم «دهوک» ویژه بهترین فیلم اول و یا دوم ساخته کارگردان‌های بین‌المللی حاضر در این جشنواره است.

فیلم سینمایی «حمال طلا» Gold Runner به کارگردانی تورج اصلانی، به نویسندگی تورج اصلانی و هادی نادی و به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور در بخش رقابتی «سینمای جهان» هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک»در اقلیم کردستان عراق حضور داشت.

تورج اصلانی برای کارگردانی این اثر سینمایی جایزه «استعداد نو» را همراه تندیس طلایی «برگ مو» و لوح افتخاری از هیات داوران این رویداد سینمایی دریافت کرد.

در بیانیه اعضای هیئت داوران بخش رقابتی «سینمای جهان» هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در مورد جایزه تورج اصلانی آمده است: به شیوه‌ای ویژه و با درهم آمیختن سکانس‌های کوتاه و بلند و با حفظ نقش مؤثر وضعیت اقتصادی موجود در داستان فیلم و دردسرهای کاراکترهای این اثر برای خارجشدن از این مخمصه و پرداخت آن از طریق کمدی تلخ؛ جایزه «استعداد تازه» به


تورج اصلانی کارگردان فیلم سینمایی «حمال طلا» اهدا می‌شود.


هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخش رقابتی سینمای جهان، بخش رقابتی «سینمای کُردی، چشم‌انداز سینمای جهان، پانورامای سینمای کردستان، بخش نمایش ویژه و ... از تاریخ 9 تا 16 سپتامبر ( 18 تا 25 شهریور ماه) در شهر دهوک برگزار ‌شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها