حسینی، نماینده تهران در مجلس:

درباره قطع درختان بلوط زاگرس به رئیس جمهوری تذکر دادم/ سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس

سیده فاطمه حسینی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تذکر به رئیس‌جمهوری و سوال از وزیر راه برای قطع صدها درخت بلوط و از بین بردن بخشی از جنگل درختان بلوط در منطقه زاگرس خبر داد.

درباره قطع درختان بلوط زاگرس به رئیس جمهوری تذکر دادم/ سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس
کد خبر: 342014
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۴:۴۹:۰۱

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صدها اصله درخت بلوط به بهانه تعریض و چهاربانده کردن جاده یاسوج به سی‌سخت، گفت: در این زمینه تذکری خطاب به دکتر روحانی رئیس‌جمهوری نوشته و هفته آینده همزمان با آغاز جلسات علنی پارلمان، به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کنم.

حسینی توضیح داد: بی‌توجهی وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست به از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط در یازدهمین ذخیره‌گاه زیست‌کره ایران در منطقه زاگرس و تعرض به بخش‌هایی از پارک ملی دنا غیرقابل چشم‌پوشی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم افزود: وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست باید درباره این قصور بزرگ و غیرقابل جبران به مردم و نمایندگان آنان در مجلس پاسخ دهند.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین از تدوین طرح سوال از وزیر راه در این باره خبر داد و گفت: در قالب ایفای وظایف نظارتی، موضوع از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط سوال از وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها