کد خبر: 342066
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۰۵:۴۱
| |

عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس:

7مهر، جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار با حضور وزرای اقتصاد، کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

7مهر، جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار
کد خبر: 342066
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۰۵:۴۱

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس در هفته دوم صحن بعد از دو هفته سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه، گفت: مجلس در روز یکشنبه 7 مهرماه پیش از آغاز جلسه علنی صحن، جلسه غیرعلنی با موضوع یارانه های پنهان و آشکار خواهد داشت.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزرای اقتصاد و تعاون و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش پیرامون یارانه‌های پنهان و آشکار در جلسه غیرعلنی حاضر می شوند، عنوان کرد: مسئولان مربوطه درباره 980 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان انرژی گزارش و درباره صادرات نفت و خروج تدریجی از وابستگی بودجه به منافع نفتی تا سال 99 که باید بر اساس منابع دیگری از جمله مالیات تعریف شود، راهکار ارائه خواهند کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین درباره زمان تشکیل جلسات علنی مجلس و هفته های سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: از هفته آتی به مدت 4 هفته جلسه علنی خواهیم داشت و پس از آن جلسات علنی مجلس در زمان دو هفته پایانی ماه صفر و ایام اربعین دو هفته تعطیل خواهد بود و به همین منوال 4 هفته دیگر تشکیل جلسه می دهیم و مجددا 2 هفته سرکشی به حوزه انتخابیه خواهیم داشت.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها